/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fc60cd230250aa63eb9a87c3a03c6b810.jpg)
Ford Puma отримає візуальне оновлення
Наступного року оновлений субкомпактний кросовер отримає візуальне оновлення і електричну версію.
Незважаючи на те, що Ford оголосив про плани припинити виробництво Fiesta в жовтні минулого року, ми все ще не можемо сказати що історія суперміні закінчилася. У той час як субкомпактний хетчбек відходить, його еквівалент кросовера продовжуватиме жити та отримає фейсліфтинг у 2024 році. Наші шпигуни натрапили на прототип оновленої моделі, який проходив тестування у версії ST, судячи з великих коліс і гальм, а також подвійних вихлопних наконечників.
Читайте також: Кросовер Ford Puma ST показав відмінні результати у лосиному тесті
Не дозволяйте громіздкому камуфляжу змусити вас повірити, що Puma зазнає серйозних змін, оскільки це буде лише проміжне оновлення. Насправді Ford розширить лінійку, включивши першу в історії версію EV. Замість того, щоб отримати спеціальну платформу, модель з нульовим рівнем викидів використовуватиме ту саму архітектуру, що й кросовер з традиційним двигуном, тому дизайн повинен бути майже ідентичним.
З того, що ми можемо сказати, виглядає так, ніби блакитний овал перемістили на решітку радіатора, що не так вже й дивно, оскільки те саме сталося, коли Ford оновив Focus. За маскуванням видно фари нового дизайну, а ті, що розташовані ззаду, — це поточні фари. Швидше за все, задні ліхтарі отримають лише оновлення графіки, зберігаючи той самий розмір і форму.
У той час як задній бампер, здається, був перенесений з існуючої Puma ST, передній має новий дизайн і більше не містить протитуманних фар. Ford міг інтегрувати їх у головні фари, щоб надати передній панелі чистішого вигляду. Оскільки це лише рестайлінг, бічний профіль, ймовірно, залишиться незмінним, хоча версія EV може отримати деякі аерооптимізовані колеса для підвищення ефективності.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fb05763299231fd2727d91b972af4a929.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F612d722c10baf2a9b1ec4d4f48af4106.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff992e33db537123ca2eddb5a8905d734.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F4478c25b0e9995d16b688d03f18195bd.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fcc6fc12727ff9b0c7ebce3fa6e1c3e06.jpg)
Наші шпигуни не змогли зазирнути всередину кабіни, але на деяких шпигунських знімках здається, що центральні вентиляційні отвори перемістили вище на панелі приладів. Для Ford було б доцільно встановити свою інформаційно-розважальну систему SYNC4, яка вже використовується в оновленому Focus. Mondeo – ще одна культова табличка, яка померла в Європі – отримала орієнтовану на портрет інформаційно-розважальну систему в Китаї, де все ще доступний середньорозмірний седан.
Ford продовжить виробництво Puma на своєму заводі в Крайові в Румунії, де еквівалент електромобіля вийде на конвеєр наступного року. Станом на березень 2023 року орієнтована на продуктивність версія ST продається в двох варіантах, оскільки клієнти можуть вибрати один із двох трициліндрових бензинових двигунів з турбонаддувом. Менший 1,0-літровий млин із м’яким гібридом має 168 кінських сил і 183 фунт-фути (248 Ньютон-метрів) крутного моменту, що спрямовується на передню вісь через семиступінчасту автоматичну коробку з подвійним зчепленням. 1,5-літровий варіант має 197 к.с. і 236 фунт-фут (320 Нм), які спрямовуються на дорогу через шестиступінчасту механічну коробку передач.

