/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fe3a5412f8ee6181b0768d68713a3ffff.jpg)
Mazda запустила серійне виробництво роторних двигунів після 11-річної перерви
22 червня розпочато масове виробництво незвичайного бензинового двигуна, який служить подовжувачем запасу ходу, на заводі компанії Ujina № 1 у Хіросімі.
Чутки про повернення роторного двигуна ходили в Інтернеті багато років, перш ніж Mazda оголосила про це офіційно в січні, коли представила гібридний невеликий кросовер зі складною назвою: MX-30 e-Skyactiv R-EV.
Читайте також: В Україні дебютувала Mazda CX-60: коли буде в продажі та скільки коштує
За збігом обставин улюблений RX-8 зняли з виробництва 11 років тому, у червні 2012 року, коли був виготовлений останній із 1000 екземплярів Spirit R, випущених у Японії. На сьогоднішній день компанія зібрала 1,99 млн автомобілів, оснащених роторним двигуном. Численні патенти показали, що Mazda не відмовилася від ідеї нового спортивного автомобіля з роторним двигуном. Однак від патентування технології до запуску її у виробництво на дорожніх автомобілях ще дуже далеко, тож поки що не покладайте занадто великих надій.
На початку року помічник керівника відділу розробки силових агрегатів сказав, що «роторна машина — наш символ». Далі Йошіакі Ногучі сказав, що додаток для підвищення продуктивності залишається «мрією», але додав, що зараз невідповідний час. Попри те, що неймовірно красивому концепту RX-Vision, який ілюструє спортивний автомобіль з роторним двигуном, уже вісім років, ентузіасти точно не заперечували б проти ідентичної серійної версії. Він надійшов у продаж, але лише як масштабна модель.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fb8729f78111564caf7916da968f518e2.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F2bf678f4ed1ee5a669c6b4d4df4625af.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F7b711433d72f8dd8b2e41d1e591b3dad.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F4c8e350acbb3d1489b4fa0e0681466b0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F8c285b03dfa070c85eafeb2b754f314b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F7e2b0a6a6468d5a62f62d106ca872be6.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F71e76a9f65104d7c76f3ed11cb690385.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F10fbf930f499f46cbb081665e8fa0a6b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F178cf69d4df9c33e228432379b7e9b0b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F77a919b379135a3ae68f40c3f9fab076.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fcc27d30e093cc48273785fb2f687a5be.jpg)
Перший роторний двигун Mazda був застосований у 1967 році в Cosmo Sport 110S з двороторним двигуном Wankel потужністю 110 кінських сил. Залишається з’ясувати, чи буде його сучасний еквівалент з робочим об’ємом 830 куб.см, що живиться від 50-літрового бензобака, встановлено в інших моделях, чи його отримає лише MX-30 e-Skyactiv R-EV. У кросовері однороторний двигун потужністю 74 кінські сили не має механічного зв’язку з колесами, оскільки він діє як генератор.

