Кличко розповів про стан аварійних мостів у Києві
Кличко розповів про стан аварійних мостів у Києві

Кличко розповів про стан аварійних мостів у Києві

Столичні служби регулярно обстежують та здійснюють критично важливі ремонтні роботи на мосту Патона у Києві, який перебуває в аварійному стані.

Водночас перебудувати аварійний міст Метро коштує мінімум 500 млн євро, однак місто планує розпочати першочергові протиаварійні роботи на ньому наступного року.

Як передає Укрінформ, про це мер Києва Віталій Кличко повідомив у Телеграмі, коментуючи результати роботи Державної комісії з перевірки мостових споруд, попередні висновки якої свідчать, що майже 10% українських мостів – в аварійному стані, серед них – міст Патона та міст Метро у Києві.

«Міст Патона, який перебуває в аварійному стані. Два роки тому, за наполяганням уряду, Мінінфраструктури місто передало його для ремонту в проєкт «Велике будівництво». Оскільки важливо було, щоб роботи розпочалися якомога швидше. Бо, як відомо, цей об'єкт є пам’яткою архітектури, і там багато нюансів (зокрема, погоджень з Мінкультом), які держава може вирішити максимально швидко. Місто цей міст регулярно обстежує, здійснює критично важливі ремонтні роботи, щоб підтримувати його в робочому стані», – зазначив Кличко.

Він нагадав, що також в аварійному стані перебуває міст Метро.

«Його конструкція за радянських часів була експериментальною – таких мостів було всього кілька в СРСР. І на сьогодні залишився тільки в Києві. Перебудувати його коштує мінімум 500 млн євро. Це за оцінками європейських фахівців (ЄБРР), з якими ми до війни розробляли проєкт, і були домовленості про фінансування масштабного проєкту. З початком широкомасштабної війни спільні з європейськими партнерами проєкти поставлені на паузу. Але місто розробляє проєкт першочергових протиаварійних робіт на цьому мосту. І плануємо розпочати оновлення мосту Метро наступного року. Нагадаю, що частину цього мостового переходу – міст через Русанівську протоку – оновили в 2020 році», – розповів мер Києва.

За його словами, щоб розвантажити і закрити на ремонт міст Метро, міська влада робить все, аби цього року запустити автомобільне сполучення між лівим і правим берегами Подільсько-Воскресенським мостовим переходом, роботи там тривають.

Кличко також нагадав, що місто ремонтує Північний міст та замінює деформаційні шви на Південному мосту, де планує завершити роботи до кінця літа. Крім того, тривають ремонтні роботи капітального характеру на 5-ти штучних спорудах та поточні роботи – на 6-ти об’єктах. А з 2018 по 2022 роки в столиці здійснили ремонти на 23 мостових спорудах.

Що ж до Дарницького мосту, то, за словами Кличка, цей міст – частина інфраструктури Києва, але перебуває на балансі не міста, а Мінінфраструктури. «Нещодавно відкрили зʼїзди з моста, але він, підкреслю, досі залишається обʼєктом незавершеного будівництва, бо в експлуатацію не введений. Немає на цьому мосту також і повноцінних пішохідних тротуарів, велосипедних доріжок», – заявив Кличко.

Як повідомлялося, Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури оприлюднило попередні висновки Комісії з перевірки мостових споруд, згідно з якими в Україні майже 10% мостових споруд перебувають в аварійному стані. Серед них – два великих мости з високою інтенсивністю руху, які розташовані у Києві. Йдеться про міст ім.Є.Патона та міст Метро.

Станом на 13 липня комісія отримала дані про 22 454 мости. Водночас немає інформації про понад 6 тис. обʼєктів, і в якому вони стані – наразі невідомо.

Віцепрем’єр-міністр з відновлення Олександр Кубраков доручив негайно розпочати обстеження аварійних мостів, які належать до позакласових та прокладені над великими річками, щоб отримати інформацію про реальний стан конструкцій і підготувати пропозиції для системного вирішення проблем та запобігання їм у майбутньому.

Теги по теме
Киев Виталий Кличко
Источник материала
loader
loader