Виробник товарів для гігієни Essity пішов із російського ринку
Виробник товарів для гігієни Essity пішов із російського ринку

Виробник товарів для гігієни Essity пішов із російського ринку

Компанія Essity, що займається виробництвом товарів для гігієни, завершила продаж своїх активів у РФ.

Про це повідомляється на сайті компанії, передає Укрінформ.

"Від початку війни Росії проти України ми були повністю зосереджені на виході з Росії. Сьогодні ми завершили продаж нашого бізнесу після тривалого та складного процесу», – заявив президент та генеральний директор Essity Магнус Грот.

Зазначається, що у 2022 році було проведено знецінення активів компанії в РФ приблизно на 1,7 мільярда шведських крон.

Торік обсяг продажів Essity в РФ становив приблизно 2% від загального.

Як повідомлялося, у квітні минулого року Essity заявила про вихід із російського ринку. Тоді ж було розпочато процедуру виходу компанії з РФ. Унаслідок цього вартість активів компанії в РФ впала приблизно на 1,4 мільярда шведських крон.

На російському ринку Essity представлена брендами Zewa, Tork, Libero, Libresse та TENA.

Теги по теме
Россия Рынок
Источник материала
loader
loader