Громадська організація «Жінки в медіа» проводить опитування «Гендерний баланс у прийнятті рішень в медіаорганізаціях України». Як повідомили в ГО, опитування працівниць і працівників медіа допоможе проаналізувати рівень представленості жінок на керівних посадах у медійних організаціях країни.
Опитування має 20 закритих запитань. Пройти опитування можна за посиланням. Відповіді приймають до 20 серпня.
«Жінки в медіа» проводять дослідження за підтримки Міжнародної фундації виборчих систем (IFES) та Міністерства міжнародних справ Канади.
Згідно з результатами оприлюдненого в листопаді 2022 року дослідження ГО «Жінки в медіа», найчастіше керівні посади в медіа рівномірно розподілені між чоловіками та жінками (40%), а наступна за популярністю відповідь — «керівні посади обіймають переважно жінки» (35%), у меншості випадків — «переважно чоловіки» (18%).
«Детектор медіа» писав, що за дослідженням Інституту масової інформації, рік повномасштабної війни в Україні негативно вплинув на видимість жінок у медіа. Їх стали менше цитувати як експерток та почали зображати більш стереотипно в контексті війни. Схожа тенденція помітна і в загальнонаціональних, і в регіональних ЗМІ.
Раніше громадська організація «Жінки в медіа» виступила із заявою на захист журналістки-розслідувачки із Закарпаття Олени Мудрої, яка 13 березня повідомила Інституту масової інформації про тиск на себе, а також збір з боку невідомих осіб її персональних даних та членів її сім'ї. Олена Мудра 6 березня у виданні «Закарпаття онлайн» опублікувала статтю про кадрові зміни в Державній екологічній інспекції в Закарпатській області. Стаття вийшла під заголовком «ДЕІ Закарпаття очолив колишній УЗЕшник і спадкоємець кримінального будівництва на Буковелі Михайло Банк». Після цього Мудра зазнала тиску та зіткнулася із неправомірним використанням її персональних даних.