![З дверима без ручок і складним кермом: експериментальний купе-кросовер Opel трохи випередив час](https://thumbor.my.ua/3XHc2eoIPCirpDsmrlZKzs0P4Ew=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F5e9f3c2cb2810903bb5aeb6b0388b609.jpg)
З дверима без ручок і складним кермом: експериментальний купе-кросовер Opel трохи випередив час
Виробник зняв завісу з давно очікуваного концепту Experimental і показав свою вдосконалену мову дизайну та низку нових функцій, що прийдуть у майбутні серійні моделі.
Електрична концепція, світова прем’єра якої відбудеться на виставці IAA Mobility Show у Мюнхені 5 вересня, отримала аеродинамічну стилістику купе-кросовера. Тут використано платформу STLA та мінімалістичний інтер’єр із футуристичними технологічними прийомами.
Дві вертикальні світлодіодні смуги вказують на нещодавно оновлену емблему Opel Blitz (або Vauxhall Griffin), що також підсвічується. Така ж обробка застосована до задньої частини, хоча емблема замінена літерами Opel/Vauxhall.
Читайте також Opel обіцяє "перезавантаження" стилю
"Opel Experimental дає погляд на майбутні моделі та технології, на майбутній дизайн, навіть на нову еру та майбутнє бренду", – підкреслив генеральний директор Opel Флоріан Хюттль.
Дизайнери Opel зробили великий акцент на аеродинаміці, додавши аеродинамічні щитки з обох боків, 3-зонні колеса Ronal і яскраво виражений дифузор на додаток до звичайних хитрощів у вигляді похилої лінії даху, камер, що замінюють дзеркала, і відсутності дверних ручок.
Це не просто скляний дах, а з інновацією – сонячні панелі будуть накопичувати енергію в русі і на парковці. Фото: Opel
Незважаючи на те, що концепт є кросовером і має великий дорожній просвіт, він виглядає більше спортивно, ніж брутально. Масивні колеса з трьома спицями та футуристичні шини доповнюють пропорції, роблячи автомобіль стрункішим і спортивнішим.
У зовнішньому вигляді хром відсутній, замінений контрастною графікою та підсвічуванням. Дах покритий сонячними батареями, а бічні вікна мають колір кузова, що може стати можливим завдяки технологіям майбутнього.
Читайте також Opel показав новий логотип
![З дверима без ручок і складним кермом: експериментальний купе-кросовер Opel трохи випередив час - Фото 1](https://thumbor.my.ua/0Eq1wkVdvcmrVnwf6NATL6WIKUY=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F754e9e4c850273e39018bee78cab76aa.jpg)
![З дверима без ручок і складним кермом: експериментальний купе-кросовер Opel трохи випередив час - Фото 2](https://thumbor.my.ua/6bQEEZhXTKAujrR3URPvZ6z8u3g=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F4827b5433cd4b06d487fca78b1431cc9.jpg)
![З дверима без ручок і складним кермом: експериментальний купе-кросовер Opel трохи випередив час - Фото 3](https://thumbor.my.ua/vT5TzltV9GyYEVmc8BJMbGkXSzE=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F61ffd57c86f1087fc17d6fd0dc43ac1e.jpg)
![З дверима без ручок і складним кермом: експериментальний купе-кросовер Opel трохи випередив час - Фото 4](https://thumbor.my.ua/HnXXBVAOLJFgkoQeB8Ze-qbnU9g=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F76a7c9e06bb4b78824fc5dbf7d0931d2.jpg)
![З дверима без ручок і складним кермом: експериментальний купе-кросовер Opel трохи випередив час - Фото 5](https://thumbor.my.ua/O-vp5KiOj1STvtOUSLMQZ6KskPQ=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff37b9c81d010d021d75ecedf350e3066.jpg)
За зовнішніми розмірами елегантний Opel Experimental відноситься до сегменту С, але насправді салон може похвалитися простором, що відповідає сегменту D. Фото: Opel
Про габаритні розміри виробник не вдається до конкретики, але видно, що Experimental має розміри компактного автомобіля (С-сегмент), роль, яку в номенклатурі виробника займає Astra. Завдяки вигідній розпаковці електричної трансмісії збільшено внутрішній простір, що еквівалентний моделі середнього розміру (D-сегмент) знятій з виробництва Insignia.
У футуристичному інтер’єрі екрани замінено голограмами та проекційним дисплеєм, що займає всю ширину лобового скла. Водій має доступ до інформаційно-розважальної системи Pure Experience за допомогою налаштувань елементів керування на центральній консолі та голосових команд, які підтримуються штучним інтелектом.
Кермо складається, коли воно не потрібне, а легкі адаптивні сітчаті сидіння поєднують тонку, але міцну конструкцію з тканинами в технології 3D mesh. Фото: Opel
Кермо може складатися, коли автомобіль переходить в автономний режим, а адаптивні сидіння в тканині з 3D-сітки забезпечують "виключний комфорт". Ще однією цікавою особливістю є електрохромні тканини з вбудованими світлодіодами, які можуть змінювати колір за бажанням. Крім того, підсвічування робить тканини "реактивними", попереджаючи водія, коли інший автомобіль потрапляє в сліпу зону.
Читайте також Opel Grandland оновився і отримав українські ціни
Автовиробник не розкрив детальних характеристик Experimental, але сказав, що він заснований на "сучасній платформі Stellantis BEV" і оснащений "електричним повним приводом". Очевидно, це перший автомобіль під брендом Opel на новій архітектурі STLA, що буде використовуватися в ряді серійних моделей протягом наступних кількох років, починаючи з нового Peugeot 3008. Платформа буде сумісна з одним і двома електродвигунами, а батареї забезпечуватимуть запас ходу до 700 км.
І хоча усім цікаво було б знати цінник на цю майбутню розкіш, Флоріан Хюттль тактовно оминув це питання і не назвав хоча б приблизну вартість майбутнього електрокросовера Experimental.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)