"Нова пошта" відправляє посилки туди, куди захоче – але клієнти про це не знають: з вас 70 грн
"Нова пошта" відправляє посилки туди, куди захоче – але клієнти про це не знають: з вас 70 грн

"Нова пошта" відправляє посилки туди, куди захоче – але клієнти про це не знають: з вас 70 грн

Одна з найбільших українських компаній з доставки поштових відправлень "Нова пошта", яка просто обожнює надсилати тисячам українців повідомлення на мобільні телефони з промокодами, продовжує давати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.

Цього разу українець розповів, як "Нова пошта" відправляє посилки на іншу адресу, а потім просить клієнтів сплатити зворотний шлях цих посилок.

Виявляється, що "Нова пошта" навідріз відмовляється платити за свої ж помилки. Компанія просто перекладає свою провину на клієнтів, які й так уже зачекалися на свої посилки.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Нової пошти" на порталі для відгуків Otzyvua.

Нова Пошта, фото Знай.uа
Нова Пошта, фото Знай.uа

"Нова пошта пробиває чергове дно! Прийшов отримувати 3 посилки. Ще до моменту отримання посилок додаток надійшло повідомлення, що вони отримані (що за марення?). Дві з них забрав, а третю незважаючи на те, що вона (згідно з додатком) в відділенні – ні.

Мені сказали, що вона поїхала до іншого відділення помилково, і що, щоб отримати її назад, я маю сплатити 70грн", — поділився неприємною історією незадоволений українець.

Відгук невдоволеного клієнта "Нової пошти", скріншот: otzyvua
Відгук невдоволеного клієнта "Нової пошти", скріншот: otzyvua

Раніше повідомлялося, що трансгендерна жінка вимагає у колишнього повернути її яйця: "Зберігає в холодильнику".

Також, "Ощадбанк" залишив українця з діркою в кишені: "Наче тягне час".

Джерело матеріала
loader
loader