Електричний Hummer визнаний найменш економічним електромобілем
Електричний Hummer визнаний найменш економічним електромобілем

Електричний Hummer визнаний найменш економічним електромобілем

GMC Hummer EV споживає надто багато електроенергії. За цим показником він найменш вигідний електромобіль у світі.

Агентство захисту довкілля США опублікувало власне незалежне дослідження запасу ходу та середньої витрати енергії електричного пікапа та позашляховика GMC Hummer EV.

Читайте також: Повна зарядка електричного Hummer обходиться близько 100 доларів

Обидва транспортні засоби мають два рейтинги: один зі стандартними 22-дюймовими колесами, а другий – з 18-дюймовими колесами та 35-дюймовими шинами для бездоріжжя.

Залежно від комплектації, повнорозмірні електромобілі можуть оснащуватись батареєю з 20, або 24 модулів. Американський автовиробник не вказує точну ємність акумулятора на своєму веб-сайті, але раніше повідомлялось, що варіант на 24 модулі має ємність у 205 кВт*год, тоді як версія на 20 модулів – приблизно 170 кВт*год.

Електромобілі GMC Hummer є найбільшими та найважчими легковими машинами без ДВЗ на ринку США. Споживання енергії, включно з втратами під час заряджання, на машинах з 22-дюймовими колесами оцінюється на рівні 636 Вт*год на милю.

Якщо вибрати машину з 18-дюймовими колесами та 35-дюймовими шинами Mud-Terrain, то результат ще гірший – 674 Вт*год на милю. Загалом, показники енергоефективності GMC Hummer EV є одними з найгірших серед серійних електромобілів.

Враховуючи розміри, вагу та аеродинаміку, а також вихідну потужність електричних Hummer, було б важко очікувати меншого споживання енергії.

Теги по теме
Новости
Источник материала
loader
loader