Опублікували тизер нового реаліті-шоу «Гра в кальмара: Виклик»
Опублікували тизер нового реаліті-шоу «Гра в кальмара: Виклик»

Опублікували тизер нового реаліті-шоу «Гра в кальмара: Виклик»

Стримінгова платформа «Netflix» анонсувала нове шоу за мотивами корейського серіалу «Гра в кальмара».

У мережі з’явився тизер проєкту «Гра в кальмара: Виклик». Він перетворить популярний південнокорейський серіал «Гра в кальмара» на одне з найбільших реаліті-шоу в історії. Тизер можна подивитись на офіційному ютуб-каналі «Netflix».

Прем’єра проєкту відбудеться 22 листопада. Реаліті-шоу буде містити 10 епізодів, в яких учасники випробують себе в різноманітних змаганнях, деякі з них знайомі глядачам серіалу «Гра в кальмара».

Як і в оригінальному серіалі, участь у змаганні братимуть 456 людей. Проте, на відміну від серіалу, де, хто програв – той помирає, всі учасники залишаться неушкодженими. Головним призом для гравців буде грошова винагорода у розмірі 4,56 млн доларів.

Також повідомляють, що реаліті-шоу знімали у Великій Британії.

«Гра в кальмара» — це південнокорейський серіал режисера Хван Дон Хьок, який також написав сценарій. Герої серіалу — люди, яким потрібні гроші, тому вони приймають дивні запрошення пограти в дитячі ігри. Тепер всі вони борються за грошову винагороду, але кожен хто програє – помирає.

Стримінговий сервіс «Netflix» анонсував продовження серіалу одразу після успішного старту. Вихід другого сезону очікують у 2024 році, хоча офіційної дати ще не має. 

«Знадобилося 12 років, щоб втілити в життя перший сезон "Гри в кальмара" минулого року. Але знадобилося 12 днів, щоб "Гра в кальмара" стала найпопулярнішим серіалом Netflix за всю історію. Як сценарист, режисер і продюсер "Гри в кальмара" вельми вдячний фанатам у всьому світі. Дякую, що дивитеся та любите наше шоу», — написав режисер.

«Гра в кальмара» стала джерелом для великої кількості мемів. Раніше «Детектор медіа» зібрав ключові маркери серіалу та пояснив їхнє значення (без спойлерів) у своєму матеріалі.

Також цей серіал став і джерелом прибутку для багатьох блогерів з усього світу. Вони намагались відтворити певні змагання з проєкту у своїх відео. Найбільше на монетизації YouTube заробив шоумен і розробник MrBeast.

На фото: Фрагмент з реаліті-шоу 

Фото: Deadline

 

Теги по теме
Netflix
Источник материала
loader
loader