/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F439%2F18388984539b9a3409a86a5e7e39f3ab.jpg)
"Барселона" влаштувала колаборацію з "Роллінг Стоунз" перед Ель Класіко: яскраві фото
"Барселона" влаштувала колаборацію з "Роллінг Стоунз" перед Ель Класіко: яскраві фото.
Легендарний британський гурт The Rolling Stones та іспанська “Барселона” об’єдналися для просування обох брендів.
Фірмовий логотип музикантів з’явиться на футболках гранда.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на офіційний сайт клубу.
Каталонці підготували лімітовану версію футболок.
Презентували нове екіпірування "Барси" культові фігури рок-сцени.
Ронні Вуд, Мік Джаггер і Кіт Річардс попозували з формою "блаугранас".
На традиційних синій та гранатовій барвах з’явився фірмовий знак The Stones – логотип із язиком і губами або "гарячі губки".
Співпраця сторін стала можлива завдяки кооперації обох зі сервісом Spotify.
Нова форма "Барселона" приурочена відразу до двох подій.
По-перше, 20 жовтня вийде перший за майже два десятиліття студійний альбом "Роллінг Стоунз" – Hackneys Diamonds.
По-друге, 28 жовтня "Барса" зійдеться з мадридським "Реалом" у принциповому протистоянні – Ель Класіко.
Хоч головною пристрастю Джаггера в спорті став крикет, але він небайдужий і до футболу.
Лідер британського гурту регулярно навідується на матчі збірної Англії.
Натомість гітарист Вуд уболіває за англійський "Вест Бромвіч".
До слова, раніше розібрали мотиви Саудівської Аравії інвестувати в міжнародний спорт.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.

