Літак, що працює виключно на пальному з відходів кукурудзи та вживаній олії, вперше перетнув Атлантику
Літак, що працює виключно на пальному з відходів кукурудзи та вживаній олії, вперше перетнув Атлантику

Літак, що працює виключно на пальному з відходів кукурудзи та вживаній олії, вперше перетнув Атлантику

Цього тижня відбувся перший політ через Атлантичний океан літака, який повністю працює на біопаливі.

Літак у вівторок, 28 листопада, вилетів з лондонського аеропорту Хітроу і приземлився в аеропорту Джона Кеннеді в Нью-Йорку. Весь політ він працював на паливі, виробленому, серед іншого, з вживаної кулінарної олії та відходів виробництва кукурудзи.

До цього часу регулятори дозволяли авіакомпаніям використовувати з максимально 50% біопалива. Тестовий політ Boeing 787, що належить компанії Virgin Atlantic, став першим трансатлантичним рейсом, у якому використовувалося виключно авіаційне паливо SAF.

— Це не політ з нульовим рівнем викидів, але він абсолютно показує, що у нас є величезна можливість значно зменшити викиди вуглекислого газу від сучасних польотів, — сказала Holly Boyd-Boland, віцепрезидентка з корпоративного розвитку компанії Virgin Atlantic.

Авіакомпанії сподіваються, що SAF скоротить викиди навіть до 70% порівняно з викопним паливом. Це було б значним прогресом до того, як будуть розроблені нові електричні та водневі двигуни.

SAF не вимагає спеціальних двигунів або будь-яких модифікацій літака. Однак наразі його виробляють лише в невеликих кількостях, оскільки воно коштує в три-п’ять разів дорожче звичайного авіаційного палива.

Источник материала
loader
loader