19 мая, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Денис Козлітін придбав радіостанцію у Кропивницькому та хоче і надалі розширювати мережу «Авто радіо»
Денис Козлітін придбав радіостанцію у Кропивницькому та хоче і надалі розширювати мережу «Авто радіо»

Денис Козлітін придбав радіостанцію у Кропивницькому та хоче і надалі розширювати мережу «Авто радіо»

Регулятор вніс зміни в реєстр щодо реорганізації компанії.

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення внесла зміни у реєстр щодо зміни власності та логотипу  Кропивницької радіостанції «Радіо TTV» (юридична особа  ТОВ «Радіо ТТВ»). Таке рішення регулятор прийняв на засіданні 21 грудня.

«Радіо TTV» змінило логотип на «Автор радіо». Власником компанії став Денис Козлітін, якому також належить радіостанція «П’ятниця».

У коментарі «Детектор медіа» Денис розказав, що  упродовж 3-4 днів планує запустити сигнал «Авто радіо» на частоті у Кропивницькому. У планах розширення мережі радіостанції, тому ще одна компанія Дениса Козлітіна ТОВ «Море ФМ» (їй належить частота у Києві) бере участь у конкурсах на частоти у Сумах, Чернігові та Житомирі. Готується заявка на участь у конкурсі в Запоріжжі.

Також на цьому ж засіданні Національна рада внесла зміни до реєстру через реорганізацію компанії. Денис Козлітін розказав, що реорганізація проведена для того структурувати управління новою мережею. Адже «Авто радіо» має кілька юридичних осіб і ліцензії на мовлення у Києві, Олесі, Дніпрі та Харкові. «Ми подали усі документи до Нацради, відповідно до нового закону «Про медіа». Ліцензія разом з усіма обов’язками у разі  затвердження регулятора перейде до ТОВ «Авторадіо Україна», - сказав він. Денис звертає увагу, що у Цивільному кодексі (стаття 104) передбачені підстави для організації компанії. «Юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників», - йдеться у кодексі.

Також Денис Козлітін розказав, що  на цей момент продавати радіостанцію «Авторадіо» він не планує, тому що поки що на неї не має покупців: «Під час війни радіо ніхто не купує. І у найближчі півтора року не бачу  такої перспективи. Тому зараз ми масштабуємо та розвиваємо нашу мережу».

Голова Нацради Ольга Герасим’юк повідомила, що за відповідні зміни структури компанія сплатила до бюджету 238 тисяч гривень.

Планується створення сейлз-хаусу та спільний продаж реклами на «П’ятниці» та «Авторадіо». За його словами у: «У пріоритеті — Львів». Однак, зараз вартість компаній із ліцензіями у Львові, які пропонують на ринку, завищена.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
Поделиться сюжетом