Як передає Укрінформ, про це повідомляє Радіо Свобода.
Згідно з даними Мінфіну та Рахункової палати Росії, кошти, витрачені Москвою з початку війни, майже вдвічі перевищують субсидії, виділені авіакомпаніям під час пандемії COVID-19. Тоді галузь зазнавала збитків через заборону на міжнародні польоти. У той період було витрачено 547 мільярдів рублів.
Основна частина коштів на підтримку авіагалузі – близько 400 мільярдів рублів – надійшла з Фонду національного добробуту. Західні аналітики вважають, що цих інвестицій у кращому разі вистачить лише на збереження авіапарку. За даними співрозмовників агентства, російські авіакомпанії експлуатують 991 літак, зокрема 405 російського виробництва.
З початку поточного року в Росії зареєстровано понад 180 інцидентів, пов'язаних із несправностями літаків місцевих авіакомпаній. Це рівно втричі більше, ніж за 2022 рік.
Експерти пов'язують несправності, що почастішали, з відсутністю якісного обслуговування бортів через введені щодо російської авіагалузі санкції – зокрема, заборону на техогляди та ремонт у сертифікованих техніків.
Як повідомлялося, російські компанії після введення санкцій самотужки ремонтують свої літаки, а також займаються так званим "авіаційним канібалізмом", тобто розбирають на запчастини одні борти задля обслуговування інших.