У роботі застосунку "Київ Цифровий" стався збій.
У роботі столичного цифрового сервісу – застосунку “Київ Цифровий” стався збій.
Користувачі скаржаться, що не можуть придбати проїздний квиток або поповнити картку поїздок.
Про це повідомляє кореспондент РБК-Україна.
Зокрема, про збій у роботі застосунку почали масово скаржитися на Facebook-сторінці сервісу.
Користувачі скаржаться, що не вдається придбати квиток на проїзд та поповнити транспортну картку.
Також неможливо авторизуватись у додатку після оновлення.
Крім того, деякі користувачі повідомляють, що їм в додаток не прийшло сповіщення про відбій повітряної тривоги.
Своєю чергою в представництві сервісу вже відреагували на скарги, там заявили, що все усувають проблему.
"Вітаємо! Вибачте за прикру помилку.
Наразі є деякі проблеми з мережею.
Спеціалісти вже все лагодять, щоб ви могли якнайшвидше скористатися застосунком", – повідомили на сторінці "Київ Цифровий" у Facebook під останнім постом.
Що таке "Київ Цифровий".
Застосунок Київ Цифровий – це цифровий сервіс для мешканців столиці, який сповіщає користувачів про повітряну тривогу, перекриття руху на дорогах, аваріях в електромережі та на трубопроводах за заданою адресою.
В застосунку можна знайти найближче паркування та зупинку громадського транспорту, підписати петицію та проголосувати за перейменування вулиці, площі або станції метрополітену.
Також за допомогою додатку можна купити разовий QR-квиток на проїзд у метро або наземному транспорті та поповнити проїзний.
Термінові та важливі повідомлення про війну Росії проти України читайте на каналі РБК-Україна в Telegram.