Погром в церкві Ладижина: чий бульдозер поспішав на службу?
Погром в церкві Ладижина: чий бульдозер поспішав на службу?

Погром в церкві Ладижина: чий бульдозер поспішав на службу?

Погром в церкві Ладижина: чий бульдозер поспішав на службу?.

Ранішня служба в Ладижинській церкві розпочалася затемна, о п’ятій годині ранку.

Першим на службу Божу прибув бульдозер, який і прагнув служити біля вівтаря.

З ним прибуло чотири десятки новоявлених «віруючих» в камуфляжі і балаклавах, а замість молитовників в руках тримали металеві прути і палиці.

Камери відео спостереження зафіксували, як бульдозерист штурмував двері церкви, розтрощив їх вщент, а угрупування «спраглих» до слова Божого чоловіків за руки і ноги витягували людей з церкви на мороз, і по снігу волочили до паркану.

Це не ситуація 20-х років минулого століття, коли більшовики знищували церкви і знущалися над вірянами.

Це дійсність сучасного Ладижина.

Розтрощений паркан і двері, розгром в самій церкві, скривавлений від побиття батюшка, побиті члени релігійної громади стали переконливими свідченнями порушення прав людини в Україні на тлі повномасштабного вторгнення.

Ладижинське відео потрапило як в російські, так і в міжнародні новини.

Тож організацію цього насильства можна вважати фактом свідомої дестабілізації всередині країни, демонстрації внутрішнього конфлікту в суспільстві.

Безумовно, правову оцінку такому беззаконню мають дати слідчі органи і суд.

До речі, кримінальна справа по факту нападу на церкву із застосуванням силових методів відкрита, тож сподіваємося, організатори такого «релігійного» дійства будуть виявлені і притягнуті до відповідальності.

Кримінальна справа відкрита за статтею «самоуправство», слідчі органи будуть встановлювати, хто дав вказівку трощити церкву.

А от віряни церкви розпізнали приналежність бульдозера-погрузчика.

Який в робочий час орудує ковшем на виробництві агрохолдингу, а в темну пору – «впорядковує» церковне життя Ладижина.

Доводиться лише здогадуватися, хто спрямував бульдозериста на церкву і її вірян, але люди мають підозру, що за цим усім стоїть постать незмінного депутата парламенту від округу Миколи Кучера.

Того самого, який вже другий десяток років в захищає інтереси курячого магната.

Звичайно ж і про власні інтереси дбає: колись отримавши депутатство за списком партії регіонів, яка привела війну в країну, Кучер використовує злочинні методи рейдерства.

Вправно перейняв практику своїх колишніх «босів», які пхали своїх дітей в парламент.

Слідству також доведеться з’ясувати, звідки взялися чотири десятки «камуфляжних» молодчиків, які «переписали» ладижинську церкву на себе і як Микола Кучер у тому задіяний.

І навіть намагався тиснути на правоохоронців, щоб ті стали на сторону молодчиків в балаклавах.

Місцеві люди нікого із рейдерів не знають, що й не дивно: хлопці з охоронного агентства не часто світять лицем.

Звісно, що нардеп може дозволити собі платити силовому агентству за будь-яку роботу міцних чоловіків.

В тому числі й за те, що залізним ломом пройдуться по спинах беззахисних жінок.

Може статися так, що кримінальна справа буде перекваліфікована на більш серйозну статтю про свідому дестабілізацію внутрішнього життя в умовах воєнного стану, якщо слідчі органи підійдуть до роботи професійно і вийдуть на режисерів церковного побоїща в Ладижині.

А тим часом в парламенті незабаром тиснутимуть кнопки за закон про мобілізацію.

І виникає закономірне питання: нападники на віруючих жінок в хустинках потраплять на фронт, чи й надалі за вказівкою і на платній основі трощитимуть церкви і битимуть людей за віру?.

Источник материала
loader
loader