/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F439%2F09601d883f10c4acf3ae2093a4230d01.jpg)
Погром в церкві Ладижина: чий бульдозер поспішав на службу?
Погром в церкві Ладижина: чий бульдозер поспішав на службу?.
Ранішня служба в Ладижинській церкві розпочалася затемна, о п’ятій годині ранку.
Першим на службу Божу прибув бульдозер, який і прагнув служити біля вівтаря.
З ним прибуло чотири десятки новоявлених «віруючих» в камуфляжі і балаклавах, а замість молитовників в руках тримали металеві прути і палиці.
Камери відео спостереження зафіксували, як бульдозерист штурмував двері церкви, розтрощив їх вщент, а угрупування «спраглих» до слова Божого чоловіків за руки і ноги витягували людей з церкви на мороз, і по снігу волочили до паркану.
Це не ситуація 20-х років минулого століття, коли більшовики знищували церкви і знущалися над вірянами.
Це дійсність сучасного Ладижина.
Розтрощений паркан і двері, розгром в самій церкві, скривавлений від побиття батюшка, побиті члени релігійної громади стали переконливими свідченнями порушення прав людини в Україні на тлі повномасштабного вторгнення.
Ладижинське відео потрапило як в російські, так і в міжнародні новини.
Тож організацію цього насильства можна вважати фактом свідомої дестабілізації всередині країни, демонстрації внутрішнього конфлікту в суспільстві.
Безумовно, правову оцінку такому беззаконню мають дати слідчі органи і суд.
До речі, кримінальна справа по факту нападу на церкву із застосуванням силових методів відкрита, тож сподіваємося, організатори такого «релігійного» дійства будуть виявлені і притягнуті до відповідальності.
Кримінальна справа відкрита за статтею «самоуправство», слідчі органи будуть встановлювати, хто дав вказівку трощити церкву.
А от віряни церкви розпізнали приналежність бульдозера-погрузчика.
Який в робочий час орудує ковшем на виробництві агрохолдингу, а в темну пору – «впорядковує» церковне життя Ладижина.
Доводиться лише здогадуватися, хто спрямував бульдозериста на церкву і її вірян, але люди мають підозру, що за цим усім стоїть постать незмінного депутата парламенту від округу Миколи Кучера.
Того самого, який вже другий десяток років в захищає інтереси курячого магната.
Звичайно ж і про власні інтереси дбає: колись отримавши депутатство за списком партії регіонів, яка привела війну в країну, Кучер використовує злочинні методи рейдерства.
Вправно перейняв практику своїх колишніх «босів», які пхали своїх дітей в парламент.
Слідству також доведеться з’ясувати, звідки взялися чотири десятки «камуфляжних» молодчиків, які «переписали» ладижинську церкву на себе і як Микола Кучер у тому задіяний.
І навіть намагався тиснути на правоохоронців, щоб ті стали на сторону молодчиків в балаклавах.
Місцеві люди нікого із рейдерів не знають, що й не дивно: хлопці з охоронного агентства не часто світять лицем.
Звісно, що нардеп може дозволити собі платити силовому агентству за будь-яку роботу міцних чоловіків.
В тому числі й за те, що залізним ломом пройдуться по спинах беззахисних жінок.
Може статися так, що кримінальна справа буде перекваліфікована на більш серйозну статтю про свідому дестабілізацію внутрішнього життя в умовах воєнного стану, якщо слідчі органи підійдуть до роботи професійно і вийдуть на режисерів церковного побоїща в Ладижині.
А тим часом в парламенті незабаром тиснутимуть кнопки за закон про мобілізацію.
І виникає закономірне питання: нападники на віруючих жінок в хустинках потраплять на фронт, чи й надалі за вказівкою і на платній основі трощитимуть церкви і битимуть людей за віру?.

