Про це повідомляє CGTN, передає Укрінформ.
У тестуванні, що проводиться в Пекінській спеціальній демонстраційній зоні автономного водіння у столичному районі Дасін, беруть участь 15 безпілотних електрокарів з проблисковими маячками, які виїхали на дороги загального користування для цілодобового виконання поліцейських функцій у координації з офіцерами Пекінського муніципального бюро громадської безпеки. Ця група безпілотних авто патрулюватиме територію у зоні демонстрації площею 60 квадратних кілометрів.
За даними розробника апаратів, компанії Neolix, електричні безпілотні патрульні автомобілі мають технологію автономного водіння 4-го рівня, запас ходу 100 км і можливість заміни батареї за 30 секунд.
Транспортні засоби обладнані приладами і сенсорами, здатними вести кругове (360°) спостереження за навколишньою обстановкою і дорожнім рухом та виявляти транспортні засоби, предмети, людей і їх поведінку на відстані до 120 метрів.
Отримані зовнішніми датчиками дані миттєво обробляються бортовою обчислювальною платформою і передаються системі управління, яка керує електрокаром, забезпечуючи безпеку водіння.
Відтоді, як у вересні 2020-го Пекін ініціював створення демонстраційного району автономного водіння, було побудовано 160 квадратних кілометрів території, обладнаної інтелектуальними дорогами та системами мережі розумного міста.
Всього в демонстраційній зоні працюють 28 компаній, які проводять випробування безпілотних транспортних засобів. Наразі у випробуваннях і комерційних дослідженнях задіяні понад 800 таких засобів, сукупний пробіг яких перевищив 20 мільйонів кілометрів.
Як повідомляв Укрінформ, голова та виконавчий директор Automobili Lamborghini Стефан Вінкельманн заявив, що італійський виробник розкішних спортивних автомобілів минулого року вперше продав понад 10 000 автомобілів.