19 мая, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Власник «П’ятниці» та «Авторадіо» Денис Козлітін реструктурував холдинг, купив онлайн-медіа і хоче продати «Центральний»
Власник «П’ятниці» та «Авторадіо» Денис Козлітін реструктурував холдинг, купив онлайн-медіа і хоче продати «Центральний»

Власник «П’ятниці» та «Авторадіо» Денис Козлітін реструктурував холдинг, купив онлайн-медіа і хоче продати «Центральний»

Розвивати телеканали він не планує. Натомість зосередиться на радіо та онлайні.

 У 2023 році юрист та телеменеджер Денис Козлітін реструктурував свій медіахолдинг, який називається «Розвиток». У нього входять  радіостанції  «П’ятниця» та «Авторадіо» (юридичні особи ТОВ «Новий Обрій», ТОВ «Море. ФМ», ТОВ «Авторадіо Південь» та ТОВ «Авторадіо Україна»), сейлхауз ТОВ «МВ Медіа» та портал Big Kyiv, придбаний наприкінці минулого року. Про це «Детектор медіа» розказав Денис Козлітін.

«Big Kyiv – це невеличкий сайт. Раніше була газета з такою назвою. Ми плануємо зосередитись на місцевій київській тематиці. Це наша спроба інвестувати у ринок онлайн видань», - сказав він. Зараз Big Kyiv шукає команду авторів. Також холдинг продовжить розвивати проєкт Radioclub. «Цей проєкт працює як медіаплеєр. А також ми плануємо на ньому розміщення розважального легкого контенту. За форматом він нагадуватиме онлайн-версію газети «Телетиждень». Але цей проєкт є доповнення до радіо», - додав він.

ТОВ «Медіахолдинг «Розвиток» володіє корпоративними правами усіх ліцензіатів та займається управлінням.

Однак у холдинг не входить полтавський канал «Центральний». Як вже повідомляв «Детектор медіа», його Денис Козлітін купував, щоб отримати цифрову ліцензію. Однак з початком повномасштабної війни він не зміг його фінансувати, тому  звернувся до Нацради з проханням дозволити призупинення трансляції каналу. «Ми згодні продати цей канал, якщо знайдеться на нього покупець за мінімальні кошти. Ті інвестиції, які ми зробили  у цей проєкт, ми вже повернути не зможемо. За останні півроку  у нас були дві пропозиції, але не конкретні. Якщо до кінця року ми його не продамо, напевне, ми закриємо канал. Планів розвивати і запускати канал у мене не має. І я не бачу у цьому фінансового підгрунтя», - сказав Денис.

Сейлхауз ТОВ «МВ Медіа» продає рекламу на  «Авторадіо» та  на радіо «П’ятниці». Однак веде перемовини з іншими радіостанціями для розширення.

Також медіахолдинг «Розвиток» хоче запровадити традицію розкриття  інформацію про сплачені за останній рік податки та кількість співробітників. Станом на 31.12.2023 року на підприємствах групи «Медіахолдинг «Розвиток» працювало 50 осіб.  Упродовдж минулого роек  холдинг сумарно сплатив до бюджетів всіх рівнів 8 360 311 грн. Вказана сума складається з наступних податків та зборів, сплачених підприємствами групи напряму: 4 908 227 грн. податку на додану вартість, 376 462 грн. радіочастотного та ліцензійного зборів, 1 608 171 грн. ЄСВ. Також в якості податкових агентів підприємства сплатили 1 354 570 грн. ПДФО та 112 881 грн. військового збору.

На запитання «Детектор медіа» чи є холдинг самоокупний або прибутковим Денис Козлітін відповів: «Наша радіогрупа є самоокупною. Прибутку ми не маємо. Але і «П’ятниця», і «Авторадіо» за результатами 2023 року працюють у нуль. Усі інвестиції, які ми вкладаємо у розвиток частот, купівлю нових передавачів, є моїми особистими коштами. Думаю, що радіо наступного року буде  прибутковим. Але усе, що ми заробимо, інвестуватимемо у «Авторадіо». Ми братимемо участь у нових конкурсах Нацради. Зокрема, нас цікавить Запоріжжя. Попри усі ризики, пов’язані з війною».

 «Авторадіо» минулого року розширило мережу. На останньому конкурсі Нацради компанія отримала ліцензію на мовлення у Житомирі. Холдинг планує зареєструвати власну торгову марку для бренду «Авторадіо». «В українському реєстрі є близько 10-15 торгових марок, пов’язаних з «Авторадіо». Ми подали свої торгові марки на реєстрацію. Цей процес може зайняти два роки. Зараз стадія експертизи. Але навіть лиш після подання заявки Нацрада дозволяє користуватись торговою маркою. Але окрім цього щоб не було  конфлікту інтересів ми також підписали ліцензійні договори. Адже частина марок  зареєстрованана УМХ, який був заарештований і передавався АРМА в управління», - додав він.

 

 

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
Поделиться сюжетом