Тест Peugeot Landtrek: довгоочікуваний нєжданчік
Тест Peugeot Landtrek: довгоочікуваний нєжданчік

Тест Peugeot Landtrek: довгоочікуваний нєжданчік

Peugeot Landtrek — це вражаючий представник сегменту пікапів, який збирає в собі стиль, функціональність та високу продуктивність. Зараз, в Україні, коли пікапи відіграють ключову роль у важкий час війни, Landtrek виходить на сцену, пропонуючи вражаючу альтернативу лідерам цього сегменту.Ще у 1938 році, як пишуть наші колеги з Автоконсалтинг, напередодні початку Другої світової війни, французький бренд представив у своєму асортименті компактний бортовий комерційний автомобіль, створений на основі моделі PEUGEOT 202. Історія продовжилася з аналогічною версією для моделі PEUGEOT 203, яка дебютувала після завершення війни. Потім були тентовані версії PEUGEOT 403 і 404. Нарешті, в 1979 році автомобіль PEUGEOT 504 став первістком Бренда, який офіційно отримав версію з назвою «Пікап» у своїй гамі.До чого ми? За іронією долі, напередодні повномасштабного вторгнення росії, Peugeot випустила на ринок новий пікап. І дуже неочікувано, але вчасно, бо саме ця модель знову ж таки неочікувано стала такою собі чарівною паличкою для ЗСУ й не тільки. Звичайно, наші воїни здебільшого використовують застарілі пікапи з Британії, Литви, Польщі та інших країн, звідки їх привозять волонтери, зокрема дружній для нас фонд Територія Життя.Утім, на щастя, мають місце випадки, коли саме нові Peugeot Landtrek купують для військових сільські громади й не тільки. Чому саме Пежо? По-перше, вони відносно дешеві. По-друге, за рівнем устаткування вони не поступаються таким монстрам сегменту як Mitsubishi L200, Toyota Hilux і Nissan Navara. Повний привід, «поніжайки», економний дизель, вдала геометрія і, звичайно, вражаючий кліренс (230+ мм).Отож, і ТопЖир, за тією ж іронією долі (не тією, що «С льогким паром») вирішив скористатися пікапом Пежо для поїздки до наших захисників, щоб доставити їм подаруночки у вигляді зарядних станцій від EDG GROUP. Так, трішечки реклами, проте є за що – це вдячність за небайдужість і реальну допомогу не на публіку.А тепер про Пижик. Передусім варто зазначити, що цей «малюк» виглядає доволі ефектно і брутально, особливо, з «кенгурятником», як на тестовому авто. Сідаючи в нього вперше, твій орган відразу зростає до показників дорожнього просвіту (ну, може, трохи менше – сантиметрів на десять). Сидиш високо, кермо приємне, ергономіка не як у типової вантажівочки, а майже як у легковика. Та й позаду місця чимало.Вантажний відсік і взагалі величезний — відкритий кузов 1,6 х 1,6 м. На фото можна побачити, що сюди можна легко помістити новорічну ялинку висотою більше 2-х метрів (зрубана на розсаднику, тож, грінпісь, від…сь).До речі, проїхати на LandTrek можна буквально будь куди. Головне, щоб прокладка між сидінням і кермом була правильною. Тоді стануть у нагоді блокування центрального і заднього диференціалів. А вони тут є і працюють на відмінно. У звичайному ж режимі передні колеса підключаються за необхідністю лише на слизьких дорогах (слизька поверхня, пісок) або на бездоріжжі.А тепер про двигун. Якщо відверто, його потужності мені здалося малувато. Не замало, а саме малувато. 1,9-літровий турбодизель видає 150 к.с. потужності та 350 Нм крутного моменту і, до речі, пропонується лише з 6-ступеневою «механікою». У порівнянні з тою ж Елькою від Міцубіші (чи Міцубісі – як хочеш), відчуваються певні потуги при розгоні. Складається враження, що машинка перенапружується. Але це не гонка, і свої задачі вона виконує. До того ж, є плюс – витрати пального у цього динозаврика на рівні 8,5-9,5 л. А це чималий запас ходу і економія.Нові Peugeot відомі завдяки цікавому дизайну інтер’єру, а LandTrek справляє перше враження, схоже на стильний позашляховик. Кермо типове для нового Пежо з багатофункціональним керуванням перед інтуїтивно зрозумілим дисплеєм водія та інформаційно-розважальною системою з 10-дюймовим сенсорним екраном. Єдиною критикою є використання неприємного пластику на дверних картах. Зате задні сидіння в подвійній кабіні забезпечують додаткову гнучкість завдяки модульній установці заднього сидіння. Спинки задніх сидінь можна скласти у співвідношенні 60/40, а саму задню лавку також можна підняти для кількох комбінацій використання.Підвіска, як у всіх пікапів, доволі груба. Якщо автомобіль пустий, то їхати на задньому ряду не дуже комфортно, але це нормально (вантажопідйомність – 1 тонна+, а якщо закинути 300 кг+ — буде значно комфортніше). Зрештою, як і те, що доводиться докладати певних зусиль, щоб керувати нею.Якщо загалом і без зайвих слів, то Peugeot LandTrek однозначно є достойним пікапом, за винятком одного — Landtrek є результатом Peugeot та його китайського партнера по спільному підприємству Changan Automobile. Це погано? Ні. Якби Піднебесна підтримувала Україну… Але з іншого боку це Пежо, французький автомобіль, а, отже, європейський. І той, що виробляється у країні, яка, на щастя, чимало допомогла і допомагає нашій Батьківщині.

Теги по теме
авто
Источник материала
loader
loader