12 мая, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
«Черговий лікар», «Слід», «Сліпа»: серіали очолюють провідну десятку переглядів. Як дивилися телеканали 15–21 січня
«Черговий лікар», «Слід», «Сліпа»: серіали очолюють провідну десятку переглядів. Як дивилися телеканали 15–21 січня

«Черговий лікар», «Слід», «Сліпа»: серіали очолюють провідну десятку переглядів. Як дивилися телеканали 15–21 січня

Провідні українські телеканали у третій тиждень року.

«Детектор медіа» продовжує публікувати показники панелі телевимірювань Nielsen, надані департаментом досліджень та аналітики Starlight Media. Пропонуємо вашій увазі огляд результатів телеперегляду українських телеканалів, перелік найпопулярніших програм за загальною комерційною та цільовими аудиторіями, показниками медіагруп, дані перегляду марафону «Єдині новини» та короткі висновки щодо прем’єр і трендів споживання телевізійного контенту. Тижневі огляди читайте тут.

Лідери телеперегляду. Провідні шість українських телеканалів за підсумками 3 тижня 2024 року (15–21 січня)

Канали Starlight Media — незмінні лідери телеперегляду. Минулого тижня на перше місце піднявся канал СТБ з часткою 7,57% (зростання 7 відсоткових пунктів порівняно з попереднім тижнем), на другій сходинці — ICTV2 з часткою 6,82% (зменшення на 13 в.п.). Новий канал займає 3-тю позицію з часткою 6,39% (зменшення на 5 в.п.).

Наступні три позиції займають канали групи «1+1 Media»: на 4-й сходинці — канал «2+2» (5,82%, без змін), на 5-те місце піднявся канал «1+1 Україна» з часткою 4,89% (зростання на 13 в.п.) і на шостій позиції — ТЕТ (4,74%, зростання на 8 в.п.). У десятку також входять НТН (3,92%, зростання на 5 в.п.), «Бігуді» (1,58%, зростання на 17 в.п.), «Плюс плюс» (1,46%, зростання на 19 в.п.) та «Сонце» (1,36%, зростання на 18 в.п.).

Показники медіагруп

Starlight Media утримує лідерство серед медіагруп. Так, минулого тижня вона мала частку 23,85% (зменшення на 5 в.п. відносно попереднього тижня). Друге місце займає «1+1 Media» з часткою 20,00% (зростання на 10 в.п.). На третьому місці — група «Інтер» із часткою 6,39% (зростання на 8 в.п.).

 

Марафон «Єдині новини»

З початку нового року телемарафон демонструє досить стабільний перегляд: сукупна частка каналів, які транслюють «Єдиний марафон», утримується на рівні 5,43% за комерційною аудиторією 18-54 років із міст 50 тис.+ та на рівні 9,58% за широкою аудиторією 18+, 50 тис.+.

Прем’єри тижня

Як і позаминулого тижня, 3-го було небагато новинок серед телеканалів.

Серіальною новинкою порадував телеглядачів канал ТЕТ із ситкомом «Якщо чесно» (перша серія пройшла з показниками rat 0,84% shr% 3,51%, 7-ме місце в слоті).

18 січня канал «2+2» показав фільм «Незавершений політ» про міністра внутрішніх справ Дениса Монастирського і членів його команди (rat 0,34% shr% 1,46%, 11-тє місце в слоті).

Провідні програми 3-го тижня телеперегляду

Очолюють провідну десятку продуктів серіали від СТБ: «Черговий лікар» (rat 3,18%, shr 10,40%), «Слід» (rat 2,77%, shr 10,26%) та «Сліпа» (rat 2,77%, shr 12,13%). У першу п’ятірку також входить «Dizel Show» (rat 2,76%, shr 11,00%) та ще один серіал, але від ICTV2 — «Дільничний з ДВРЗ» (rat 2,63%, shr 8,78%).

Решту позицій у десятці займає кінопоказ: «The Hobbit: Битва п'яти воїнств» від «1+1 Україна», «У серці моря» і «2012» від Нового, «Поїздка в Америку» від ТЕТ, а також реаліті СТБ «Супербабуся».

 Ранжування представлене на основі рейтингів. Десятка виключає дублювання назв, а також продуктів, що тривали менш як 15 хвилин

Лідери за чоловічою аудиторією

До першої п‘ятірки провідних програм тижня за чоловічою аудиторією входить гумористичний серіал від ICTV2 «Дільничний з ДВРЗ» (rat 3,17%, shr 11,87%), «Dizel Show» (rat 2,75%, shr 11,52%), фільм від «1+1 Україна» «The Hobbit: Битва п'яти воїнств» (rat 2,47%, shr 9,78%), програма «Обережно! Фейк» на «2+2» (rat 2,24%, shr 8,77%) та серіал від СТБ «Черговий лікар» (rat 2,14%, shr 7,53%).

Десятку закриває кінопоказ: від «2+2» «Люди Ікс. Апокаліпсис» і «Двійник», від ТЕТ «Поїздка в Америку» і від Нового «У серці моря», «2012».

 

Лідери за жіночою аудиторією

Як і минулого тижня, перші позиції найкращих програм тижня за жінками у серіалів СТБ: «Черговий лікар» (rat 4,50%, shr 13,81%), «Слід» (rat 4,06%, shr 17,98%) та «Сліпа» (rat 3,86%, shr 15,50%). Провідну п’ятірку закривають реаліті «Супербабуся» (rat 3,48%, shr 11,76%») та фільм від ТЕТ «За бортом» (rat 2,79%, shr 13,39%).

У десятці лідерів також «Dizel Show», серіали «Відділ 44» від ICTV2, «Колір помсти» від СТБ та кінопоказ: «The Hobbit: Битва п’яти воїнств» від «1+1 Україна», «У серці моря» від Нового.

 

Лідери серед молоді

У топі перегляду молоді — серіальний і кінопоказ. До першої п’ятірки потрапили серіали СТБ «Черговий лікар» (rat 2,87%, shr 14,35%), «Слід» (rat 2,80%, shr 21,60%), «Сліпа» (rat 2,05%, shr 15,38%) та фільми «The Hobbit: Битва п'яти воїнств» від «1+1 Україна» (rat 2,27%, shr 13,43%) і «У серці моря» від Нового (rat 2,25%, shr 12,34%).

Десятку закривають серіали від ICTV2 «Дільничний з ДВРЗ» і «Топтун», фільми «Зубна фея» на ICTV2, «2012» і «Пагорби мають очі» на Новому.

 

Третього тижня року найбільша увага телеглядачів була звернена до кіно-серіального показу. Половина провідних програм за жіночою аудиторією — серіали СТБ та ICTV2; найбільше переглядів серед чоловіків — у гумору на ICTV2, а також кінопоказу (6 із 10 продуктів) на Новому каналі, «2+2», «1+1 Україна», ТЕТ. Увагу молоді також приваблювали серіали СТБ, ICTV2 та кінопоказ.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
Поделиться сюжетом