/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F48e3a98ecbfd730a876a587ce299bf3f.jpg)
Польські перевізники можуть відновити протести на кордоні з 1 березня - ЗМІ
Про це повідомляє Rmf24, зазначаючи, що польські перевізники не задоволені діями уряду щодо виконання їхніх вимог, передає Укрінформ.
Як зазначає видання, перевізники з Люблінського і Підкарпатського воєводств Польщі хочуть знову блокувати пункти пропуску “Гребенне”, “Дорогуськ”, “Корчова”, і не виключено також, що й “Медику”.
Як зазначив у коментарі виданню голова об’єднання “Транспорт і логістика Польща” Мацей Вронський, перевізники чекали на проєкт закону, який мав би зробити жорсткішою перевірку українських перевізників у Польщі, але цього не було зроблено. Водночас він визнав, що польські перевізники і надалі протестують на кордоні (разом з фермерами – ред.), але роблять це неофіційно.
Видання стверджує, що сигнали від фермерів і перевізників свідчать про те, що “якщо до четверга в цьому питанні нічого не відбудеться, то масштаб і кількість протестів на кордоні з Україною можуть тільки зрости”.
Зауважується, що за понад 10 тижнів протестів втрати польських перевізників могли сягнути кількасот мільйонів євро, адже вартість річного ринку перевезень із Польщі в Україну сягає близько 10 млрд євро.
Польські перевізники з 6 листопада 2023 року почали блокувати дороги до пунктів пропуску на польсько-українському кордоні. Згодом, 16 січня ц.р., міністерство інфраструктури Польщі підписало угоду з організаторами блокади, за результатами якої протестувальники призупиняють до 1 березня свій протест, а до цього часу уряд РП зобов’язується вирішити їхні проблеми.
Серед основних вимог – повернення практики дозволів для українських перевізників, скасованої угодою з Євросоюзом до 30 червня 2024 року.
Як повідомляв Укрінформ, з 9 лютого 2024 року на території Польщі біля кордону з Україною тривають акції протесту фермерів на дорогах, які ведуть до пунктів пропуску. Головними вимогами протестувальників є заборона імпорту української агропродукції і відмова Польщі від Європейського зеленого курсу. За цей час сталося п'ять випадків висипання українських агрокультур з вантажних вагонів на колії чи з вантажівок на дорогах.
Фото: Wojtek Jargiło /PAP


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Faa0f4e7f-e75d-4ee7-ae35-483fc37274d1.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F67%2Fd0f4e424bbbe5c35f6738b438b7d2517.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FMYtfiFtSy_eCWQjuoSUDvsYqnEs%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2F15923_image_large.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2FZAI9C2bNH89M4PduD_Z36g5YZvs%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F575d04f8-e081-4215-98a5-8cca9fb3a301.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F0f0147255334f11732b921a204b99bb6.jpg)
/https%3A%2F%2Fthumbor.my.ua%2Fk0UNRWDdyV_ahLSIxB0p7VT-KT0%3D%2F16x0%2Fsmart%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Ffavicons%2Flogo_ywe9bUi.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F4%2F54ffdb9e494d0ed56d1a2f554c0cf7d1.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F8%2F8d46f974852a260e9cbfe4512fce0f6c.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F46%2F697b0c33b933d117c12b57e897b80853.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F46%2Fc665747a8a70c1ea7f4f41873b879251.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F35%2F6ac3807a7f2edc159fa9d44548833067.jpg)