Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба УЗ.
Зазначається, що у 2023 році було вдосконалено й оптимізовано роботу філії «Центр транспортного сервісу «Ліски».
«У травні минулого року ми розпочали реалізовувати стратегічні зміни в роботі нашої філії «Ліски». Зокрема, збільшили парк фітингових платформ, підвищили ефективність використання вагонного парку та запровадили низку сервісів для наших клієнтів, серед яких - єдине цифрове вікно для роботи клієнтів з вантажних перевезень», - розповів директор з комерційної роботи і логістики Укрзалізниці Тимофій Мураховський.
Він додав, що УЗ розширює й можливості та мережу своїх терміналів. Триває будівництво інтермодального терміналу на станції Ковель-Ліски, який зможе перевантажувати вантажі з рухомого складу колії 1520 мм на рухомий склад євроколії - 1435 мм. Наразі всі термінали «Лісок» мають регулярне сполучення з морськими портами Європи.
За інвестиційною програмою 2023 року Укрзалізниця збудувала на власних потужностях 500 фітингових платформ. Всі вони вже залучені до перевезень. Наразі загальний парк ЦТЛ «Ліски» налічує 4439 фітингових платформ.
«Загалом у 2023 році обсяг перевезень контейнерів зріс порівняно з 2022 роком на 12% - до 102 тис. контейнерів, а у двадцятифутовому еквіваленті вийшли на рівень 2022 року», - зазначили у пресслужбі.
Обсяг вантажопереробки на філії «Ліски» у 2023 році зріс на 8% - до 1,448 млн т. Стабільно зростають і доходи філії: у 2023 році - на 8% більше від показників 2022 року та на 48% більше, ніж у 2021 році.
У компанії нагадали, що близько 50% перевезених вантажів - це аграрна продукція. Контейнери курсують і в межах кордонів країни, і до портів Констанци і Гданська.
У фітингових платформах філії перевезено 1,14 млн т вантажів.
Як повідомлялося, Укрзалізниця спільно з UZ Cargo Poland запропонувала вантажовласникам нову послугу перевезення контейнерів інтермодальними маршрутними поїздами до польського морського порту Гданськ та по території країни. Інтермодальними поїздами формування ЦТС «Ліски» перевезено майже 7 тис. контейнерів у двадцятифутовому еквіваленті (ДФЕ).
У грудні минулого року, під час блокади кордону польськими мітингувальниками, Укрзалізниця вперше в історії організувала контрейлерний поїзд із вантажівками.
Фото: УЗ