Запахло виборами? Навіщо "слуги" взялися за збір інформації в регіонах
Запахло виборами? Навіщо "слуги" взялися за збір інформації в регіонах

Запахло виборами? Навіщо "слуги" взялися за збір інформації в регіонах

Як правило, це пожвавлення у виборчому полі викликає не початок весни. Це відбувається, коли в повітрі пахне можливими виборами

"Слуги Народу" взялися за роботу. Ще й яку!

Партійні осередки по Україні отримали вказівку збирати інформацію. Що це за інформація?

Це якийсь шалений мікс між:

  • інформацією, яка треба для політичних паспортів (робляться перед виборами);
  • звітністю роботи осередків (проводиться у міжвиборчий період);
  • дуже-дуже дивні речі.

Як правило, це пожвавлення у виборчому полі викликає не початок весни. Це відбувається, коли у повітрі пахне можливими виборами. Ну, або, може, комусь раптом треба показати себе і свою бурхливу діяльність, якої раніше на політичному "Титаніку" не було.

Наприкінці осені ми з "Главкомом" уже писали про те, що на Київщині розіслали телефонограми вертикаллю президента готувати політичні паспорти (інформація про те, хто з мерів підтримує владу, в кого більшість і т. д.). І у нас були копії цих телефонограм.

До речі, ці кейси включені у матеріали Міжнародного республіканського інституту - IRI Ukraine про те, як формують політичні паспорти. Написала про це "Голка". Добре що є документи й можна на практичних речах партнерам та іншим партіям показати, як це у нас відбувається.

Читайте також: Чому ми можемо втратити парламент і що не так із зарплатами нардепів?

Але восени це явище охопило лише кілька районів (принаймні інших підтверджень у нас тоді не було — джерела боялися говорити через те, що вказівки йшли через вертикаль ОП). Зараз це загальноукраїнська тенденція по осередках "Слуг Народу". Загальнонаціональний рівень. Мобілізували всіх.

Наразі деякі вимоги до збору даних у "слуг" вражають.

Є окрема рубрика "Плітки та скандали" у соцмережах, зокрема Telegram. Цікаво, як на основі пліток будуть конструювати медіаполе… Хто це придумав? І є ще одна графа… "роздача агітаційних матеріалів"... Якщо хтось побачить агітки — дайте знати, будемо розуміти, що це "вже почалося"… Чи це хтось не змінив таблички ще з часів виборів?

З того, що я знаю, то у ЄС, наприклад, постійно систематизована інформація про роботу своїх осередків у регіонах. Так відбувається моніторинг діяльності своїх партійців у міжвиборчий період… Але це класична модель.

А тут вже бачимо щось новеньке. З цікавістю будемо спостерігати за тим, що відбувається.

Спеціально для Еспресо

Про авторку. Ірина Федорів, журналістка та викладачка, лідерка громадської ініціативи "Голка"

Редакція не завжди поділяє думки, висловлені авторами блогів.

Теги по теме
Украина Новости Общество Новости политики выборы Слуга народу
Источник материала
loader
loader