До 10 квітня — дедлайн подання заявок на конкурс для регіональних медіакомпаній від «Лабораторії форматів»
До 10 квітня — дедлайн подання заявок на конкурс для регіональних медіакомпаній від «Лабораторії форматів»

До 10 квітня — дедлайн подання заявок на конкурс для регіональних медіакомпаній від «Лабораторії форматів»

Оголошується конкурс на телеквест з покращення знань про українську історію та радіоквіз про гендерні стереотипи.

Креативна команда «Лабораторії форматів» оголошує конкурс для регіональних медіакомпаній на створення унікальних форматів для телебачення та радіо.

Реєстрацію оголошують на телеквест на покращення знань про українську історію та радіоквіз про гендерні стереотипи у роботі. Участь у реалізації цих форматів можуть взяти 6 компаній. Сума гранту на створення кожного з форматів – 100 000 грн.

Зокрема, представлені такі формати:

  • «Ми покажемо вам карти» — телевізійний квест на покращення знань українців у давній та сучасній історії, аби не вестися на російську пропаганду. У кожному епізоді беруть участь діти до 12 років та пенсіонери 60+. Аби здобути перемогу у грі та вийти з квест-кімнати, учасники мають дати правильні відповіді на 11 запитань з історії України. Кількість епізодів: 5.
  • «Рівні» — радіоквіз про стереотипи щодо поділу професій на чоловічі та жіночі. Журналісти опитають 10 жінок і 10 чоловіків, аби з’ясувати, хто з них краще розуміється у навичках необхідних для певних професій. Кожен епізод присвячується окремій професії. Також до участі у програмі запрошується експерт з центру зайнятості, щоб обговорити регіональні особливості ринку праці та ситуацію з попитом і пропозицією робочої сили у тій галузі, якої стосувалося запитання. Кількість епізодів: 10.

Проєкт «Лабораторія форматів» реалізується Національною асоціацією медіа за підтримки Медійної програми Internews. Незабаром команда «Лабораторії форматів» оголосить конкурс ще на три формати (9 грантів) для медіакомпаній.

Для команд медіакомпаній, які виграють гранти, експерти «Лабораторії форматів» проведуть тренінги, під час яких розкажуть про творчі, технічні та організаційні особливості виробництва програм.

Порядок проведення конкурсу:

Компанії, які хочуть взяти участь у конкурсі, мають ознайомитись з форматом і включно до 10 квітня 2024 року надіслати на електронну адресу ftt.fvn@gmail.com пакет скан-копій документів, з підписом та печаткою, що має містити:

  • Заповнену заявку —  https://forms.gle/YKTuTyjvDN3X8onH8
  • Бюджет на виробництво програм (в довільній формі);
  • Мотиваційний лист (у довільній формі).

Заявки будуть оцінені проєктною командою до 17 квітня 2024 року на основі таких критеріїв:

  • Наявність відповідної мотивації - 20%
  • Наявність необхідної команди та ресурсів - 20%
  • Обґрунтованість бюджету – 20%
  • Наявність релевантного досвіду – 20%
  • Причетність до мережі членів НАМ – 20%

Заявки від медіакомпаній з неповним комплектом документів до участі в конкурсі не допускатимуться.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги по теме
конкурс
Источник материала
loader
loader