Продажі Volvo показують, що гібриди перспективніші за електромобілі
Продажі Volvo показують, що гібриди перспективніші за електромобілі

Продажі Volvo показують, що гібриди перспективніші за електромобілі

Продажі електромобілів Volvo впали на 65 відсотків протягом першого кварталу в США, тоді як гібридні моделі з підзарядкою від електромережі зросли на 45 відсотків.

Volvo є останнім автовиробником, який оприлюднив сильну статистику щодо гібридів на тлі зниження попиту на електромобілі в США до першого кварталу 2024 року. Шведський бренд має позитивний старт зі зростанням продажів у порівнянні з минулим роком на 17 відсотків, а гібриди є лідером.

Читайте також: Volvo змінює назви електричних моделей

Навряд чи статистику продажів від Volvo можна вважати чимось об’єктивним у сенсі трендів. Адже цей виробник піддався тиску «зелених» і відмовився від виробництва надійних та економічних дизельних двигунів. Тож моторна гамма виходить неповною, що певним чином викривляє результати і не дає чіткого уявлення про справжні вподобання покупців.

Зокрема, гібриди Volvo були популярними до кінця березня. Ці моделі зросли на 44 відсотки за період, склавши 7118 одиниць. М’які гібриди зросли на 5 відсотків, очоливши загальний обсяг продажів з 8088 автомобілями. Продажі електромобілів, однак, впали зі скелі. Лише 970 повністю електричних Volvo було продано за перші три місяці 2024 року, порівняно з 2782 у минулому році; падіння на 65 відсотків.

Уся лінійка Volvo для США певною мірою електрифікована, і більшість доступна як гібриди, що підключаються до електромережі. Лише XC40 і V90 Cross Country не мають опції плагіну, а на повністю електричному фронті у Volvo є EX30 , XC40 Recharge, C40 Recharge і флагманський SUV EX90. Серед усіх моделей XC90 отримала найбільше продажів – 4048 лише в березні.

Незважаючи на те, що це не перший автовиробник цього року, який повідомив про високі продажі гібридів, звіт Volvo за перший квартал є, мабуть, найчіткішим поглядом на поточні тенденції серед покупців у США.

Toyota повідомила про дуже високі продажі Prius, у той час як Ford роздув свої рекордні продажі гібридів на чолі з гібридом Maverick, який зріс на 77 відсотків. Чесно кажучи, Ford також повідомив про 86-відсоткове збільшення продажів електромобілів з 20 223 проданими одиницями. Однак великі запаси електромобілів спонукали Ford скоротити виробництво Mach-E та Lightning і запропонувати більш привабливі стимули, тому буде цікаво подивитися, як продажі електромобілів будуть у другому кварталі.

Hyundai може бути винятком. У першому кварталі цього року бренд показав вражаючий приріст продажів електромобілів. Ioniq 5 виявився популярним у продажу, але варто відзначити, що Tucson у гібридному та плагін-гібридному оснащенні встановив рекорд продажів. Hyundai Palisade також встановив рекорд продажів, 25 255 одиниць, що набагато більше, ніж усі продажі електромобілів Hyundai разом узяті.

Варто також зазначити, що в Європі все виглядає інакше. Можливо, попит на електромобілі не так сильно зменшується, про що свідчить продаж Volvo 31 237 повністю електричних автомобілів за перший квартал. Це зростання на 48 відсотків у порівнянні з 2023 роком, перевершуючи продажі плагін-гібридів, які фактично впали на 2 відсотки за цей період.

Теги по теме
Новости
Источник материала
loader
loader