Монобанк розлютив клієнта оновленням у застосунку: "Хіба це все потрібно?"
Монобанк розлютив клієнта оновленням у застосунку: "Хіба це все потрібно?"

Монобанк розлютив клієнта оновленням у застосунку: "Хіба це все потрібно?"

Клієнт Монобанку висловив своє незадоволення новим дизайном застосунку. Українцю не сподобалося оновлення у вигляді нових кольорів, розташування карт у меню і міні-ігор, а також в нього з’явилися проблеми з CVV.

Відповідний відгук клієнта Монобанку оприлюднили на сайті Мінфіну.

Не так давно у застосунку Монобанку з’явилося оновлення, яке зовсім змінило його зовнішній вигляд. Проте, не всім людям, які користуються цим банком, сподобався новий дизайн. Один з клієнтів стверджує, що в нього навіть з’явилися певні проблеми після оновлення.

"Занадто кольоровий, ракурс карт у головному меню взагалі не доречний. Основні кнопки, як і скрізь (Пумб, Акцент). Ачівки, міні-ігри. Хіба це все потрібно у банку? З'явилися проблеми з CVV після оновлення", – незадоволено написав клієнт Монобанку.

Відгук клієнта Монобанку. Фото: Мінфін

Представники ж банку одразу відреагували на цей відгук і написали під ним свою відповідь. У банку виправдалися за це оновлення і висловили шкоду, що клієнту воно не сподобалося. Водночас, у Монобанку вирішили написати клієнту, щоб допомогти йому з його проблемою.

"Нам дуже шкода, що вам не сподобалися наші зміни у застосунку. В новому дизайні ми намагались пофіксити проблеми та недоліки старого дизайну. Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі та допомогти стосовно питання з CVV. Ваш відгук ми обов'язково врахуємо, дякуємо!" – відповіли у банку.

Відповідь представників Монобанку на відгук клієнта. Фото: Мінфін

Як повідомляли раніше, Монобанк заблокував клієнту доступ до грошей на кредитній картці.

Як писав "Знай" раніше, Монобанк розірвав договір з клієнтом без попередження.

Теги по теме
Скандал
Источник материала
Поделиться сюжетом