Авторська технологія "споживчих уподобань" включає оцінку надійності та ринкових позицій, аналіз показників якості, популярності та репутації бренду серед споживачів.
Дослідження вкотре підтвердило, Fiorelli — улюблене ігристе мільйонів українців та бренд з ідеальною репутацією, яке вже понад 8 років імпортує компанія Regno на ринок України! Відомо, що вся продукція виготовлена в Італії, на сімейній виноробні Toso S.
з місцевих сортів винограду регіону П'ємонт.
З дотриманням найвищих стандартів якості під контролем ЄС.
Широкий асортимент задовольнить будь-який смак, адже є сухі ігристі вина (Brut, Brut Rose, та Prosecco), солодкі вина (Moscato та Asti), ігристі напої на основі вина Fragolino (Bianco, Rosso, Dry), Pesca та готовий коктейль Spritz.
Також варто наголосити, що ігристі напої створені на виноградній основі, а не з перебродженого соку яблука (сидру), як у більшості українських аналогів.
А скоро бренд презентує в Україні новинку — ігристе напівсолодке вино Semi-Sweet.
"Перевагами Fiorelli серед інших брендів, також є те, що при високій якості —доволі доступна ціна і його можна знайти майже у всіх маркетах країни.
Італійські винороби постійно працюють над розширенням асортименту та слідують трендам.
До слова, ми звернули увагу, що бренд випустив перше у світі безалкогольне Fragolino! Це чудова альтернатива ігристого напою для тих хто не вживає алкоголь", - зазначає експерт аналітичного центру "Вибір Країни".
Та додає, що в рамках дослідження було проведено незалежне опитування серед українців щодо якості та смаку самого продукту, його асортимент, а також за допомогою таємного покупця, доступність продукції у містах України та діяльність бренду у соцмережах.