12 мая, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Jordanluca створив джинси з імітацією калюжі від сечі: вони стали хітом продажів
Jordanluca створив джинси з імітацією калюжі від сечі: вони стали хітом продажів

Jordanluca створив джинси з імітацією калюжі від сечі: вони стали хітом продажів

Джинси презентували в Мілані. Зараз майже всі штани лінійки розкуплені.

Британо-італійський бренд Jordanluca пошив штани з імітацією слідів від сечі біля паху.

Колекція, попри свою відразливу дивакуватість, стала дуже популярною. Її вже розкупили, пише The New York Post.

Джинси презентували на подіумі осінь-зима 2023 року в Мілані. Дизайнери просто біля паху розмістили темну пляму, яку модні критики розцінили як "ефект сечі". У джинсів - висока посадка і завужені штанини. Пошиті зі 100% бавовни.

  • Колекція джинсів із ефектом сечі від Jordanluca Фото: jordanluca
  • Колекція джинсів із ефектом сечі від Jordanluca Фото: jordanluca
  • Колекція джинсів із ефектом сечі від Jordanluca Фото: jordanluca
  • Колекція джинсів із ефектом сечі від Jordanluca Фото: jordanluca
  • Колекція джинсів із ефектом сечі від Jordanluca Фото: jordanluca
  • Колекція джинсів із ефектом сечі від Jordanluca Фото: jordanluca

Спочатку джинси продавали за понад 800 доларів за пару (понад 31 тис. гривень, - Главред), зі знижкою штани можна було купити за трохи більше ніж 600 доларів (близько 24 тис. гривень, - Главред).

Водночас користувачі Мережі сильно критикували нову колекцію Jordanluca. Нерідко в Інтернеті залишали дуже їдкі коментарі: "Більше не потрібно стояти в чергах до туалету. Можете просто сказати, що це такий дизайн" / "Ти не крутий, якщо не обмочишся в штани".

Проте штани дуже сподобалися публіці. До замовлення багато розмірів уже недоступні.

Jordanluca - що відомо про бренд?

Бренд був заснований 2018 року Джорданом Боуеном і Лукою Маркетто. Дизайнери створюють революційний та екстравагантний одяг. Незважаючи на критику, продажі Jordanluca зросли на 15% з 2022 по 2023 рік, склавши понад 500 000 доларів.

Дизайнери розповіли Vogue, що планують розвивати свій молодий бренд. За їхніми словами, у міру розвитку "дорослішання" компанії без втрати ідентичності бренду є довгоочікуваним ризиком.

"Ми готові реагувати, реагувати і вчитися. Ми ростемо, не втрачаючи смаку", - сказав Боуен.

Вас також можуть зацікавити новини:

Источник материала
Поделиться сюжетом