Молоді європейці витрачають великі гроші в метавсесвіті
Молоді європейці витрачають великі гроші в метавсесвіті

Молоді європейці витрачають великі гроші в метавсесвіті

Європейські підлітки все частіше готові витрачати гроші в метавсесвіті на покупку віртуальних продуктів. Майже половина дітей віком від 8 до 12 років уже купили цифровий продукт, а третина навіть готова витратити власні гроші.

Європейські підлітки все частіше готові витрачати гроші в метавсесвіті на покупку віртуальних продуктів. Майже половина дітей віком від 8 до 12 років уже купили цифровий продукт, а третина навіть готова витратити власні гроші.

Згідно з останнім опитуванням YPulse, 37 відсотків молодих європейських батьків, чиї діти грають у метавсесвіті, стверджують, що їхня дитина витратила гроші (власні чи партнера) на цифрові продукти.

Хоча батьки зазвичай витрачають гроші на хобі своїх дітей, той факт, що європейські підлітки просять гроші на купівлю віртуальних, часто фірмових, товарів є значущим. За даними YPulse, 71% європейських батьків стверджують, що їхні діти впливають на їхні регулярні покупки.

Що стосується дітей, то 45% дітей віком від 8 до 12 років кажуть, що вони вже купували цифровий продукт у віртуальній відеогрі, наприклад Fortnite та її вибір «скінів». Подібна частка була відмічена серед 13-17-річних: 47% робили такі покупки.

Європейські підлітки витрачають власні кишенькові гроші на віртуальні продукти в метавсесвіті на додаток до грошей своїх батьків. За даними YPulse, 33% молодих європейських батьків кажуть, що їхні діти витрачають власні гроші у віртуальних світах.

Для цих дітей цифрові продукти стали обов’язковими речами, і вони використовують свої кишенькові гроші або подарункові картки на день народження, щоб купувати продукти в метавсесвіті, так само як вони робили б для продуктів реального світу, зазначає дослідження.

YPulse повідомляє, що 70% європейських дітей віком від 8 до 12 років, які грають у відеоігри, грають у віртуальні світи. Згідно з дослідженням, у брендів є всі стимули інвестувати.

Останніми місяцями все більше брендів, таких як BBC, Specsavers і Hugo Boss, увійшли в метавсесвіт. 42 відсотки батьків навіть кажуть, що їхні діти зацікавилися брендом після того, як побачили його в грі. – AFP Relaxnews

Источник материала
Поделиться сюжетом