Українська ліцензійна агенція Nerd agency вперше отримала премію Bologna Licensing Awards за ліцензійну програму «Мавка. Лісова пісня» — бренд, який використали 44 українські компанії у понад 450 найменуваннях продукції. Про це сама Nerd agency повідомила «Детектор медіа» у своєму пресрелізі.
«Мавка. Лісова пісня» — це ліцензійна програма, що народилась на основі українського повнометражного анімаційного фільму студії Animagrad (FILM.UA Group), що вийшов на екрани у 2023 році. До ліцензійної програми бренду «Мавка» увійшли 44 українські компанії, які створили понад 450 найменувань продукції, що пожвавило ринок ліцензування в Україні. Саме це оцінило журі міжнародної премії Bologna Licensing Awards.
«Рік тому на сцені Bologna Licensing Trade Fair ми вперше презентували Мавку як ліцензійний бренд для міжнародної аудиторії. А зараз ми отримали одну з найпрестижніших міжнародних нагород у сфері ліцензування. Ця нагорода належить кожному нашому партнеру по Мавці. Я хочу подякувати кожному власнику бізнесу, директору, маркетологу, редактору, дизайнеру, менеджеру, які вирішили піти з нами в партнерство у Всесвіті Мавки. Неймовірно пишаюсь тим, що ми створили разом!», — прокоментувала Тетяна Рубан, директорка Nerd agency.
Також агенція Nerd, Мавка та Lviv Croissants стали фіналістами в категорії Best Promotion з колаборацією Lviv Croissants x Mavka. Серед фіналістів Bologna Licensinyg Awards такі бренди, як Pokémon, Hello Kitty, Chloe, Barbie, Zara, Lidl та інші.
Bologna Licensing Awards — міжнародна нагорода в рамках Bologna licensing trade fair, що відзначає найкращі кейси в індустрії ліцензування брендів з усього світу.
Nerd agency — ліцензійна агенція в складі FILM.UA Group, що управляє міжнародними правами на бренд «Мавка. Лісова пісня», а також ексклюзивно представляє бренди «Хоробрі Зайці», «Робокар ПОЛІ», «Довбуш», Gorjuss, «Конотопська відьма» тощо.
Анімаційний фільм «Мавка. Лісова пісня» став найкасовішою українською стрічкою за часи незалежності. Фільм демонстрували на великих екранах у 148 країнах, а його загальний світовий касовий збір перевищив 21 мільйон доларів. Фільм озвучено 32 мовами, а його інтелектуальна власність переросла у широкий спектр ліцензійних угод.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.