Yelp запускає асистента зі штучним інтелектом для допомоги у спілкуванні з компаніями
Yelp запускає асистента зі штучним інтелектом для допомоги у спілкуванні з компаніями

Yelp запускає асистента зі штучним інтелектом для допомоги у спілкуванні з компаніями

Yelp анонсувала новий чат-бот на основі штучного інтелекту, орієнтований на споживачів та призначений для допомоги у спілкуванні з відповідними компаніями для виконання їхніх завдань.

Yelp розгортає ШІ-асистента у своєму застосунку для iOS на вкладці Projects. Підтримку Android планується запровадити пізніше цього року. Чат-бот Yelp використовує великі мовні моделі OpenAI разом із власними даними компанії, щоб запитувати користувачів про їхні проблеми та зв’язувати їх із відповідними професіоналами для виконання роботи.

Замість того, щоб використовувати традиційне вікно пошуку різних спеціалістів для розв’язання проблеми, користувач може описати проблему безпосередньо в інтерфейсі чату. Yelp Assistant з’ясовує поштовий індекс та ставить додаткові запитання, щоб зібрати більше інформації для створення проєкту. Користувач зможе побачити повідомлення від професіоналів щодо їхніх проєктів, коли бот надішле їм інформацію. Надалі можна відповісти на ці розмови спеціальною відповіддю або скористатися функцією швидкої відповіді застосунку.

Yelp також представляє новий розділ Project Ideas, щоб спонукати користувачів почати новий проєкт, який може передбачати пошук послуг на Yelp. Деякі з поточних пропозицій включають утримання будинку, встановлення нового освітлення в домі та модернізацію зовнішнього простору. Пізніше влітку компанія зробить цю функцію більш персоналізованою за допомогою рекомендацій і контрольних списків.

«Штучний інтелект дозволяє нам змінити те, як люди відкривають для себе місцевий бізнес і зв’язуються з ним.

Yelp Assistant кардинально змінює правила найму постачальників послуг, зменшуючи труднощі для споживачів у пошуку потрібного професіонала для своїх потреб, одночасно надаючи професіоналам інформацію, необхідну для оцінки та отримання роботи», — сказав у заяві Крейг Салданха, директор із продуктів Yelp.

Разом із тим, щоб зробити бота доступним для споживачів, компанія також запускає API. Це дозволить розробникам інших сайтів включити бота на основі ШІ для пошуку бізнесу. Користувачі, які відвідують цей сторонній сайт, можуть запитувати у чат-бота пропозиції, наприклад «Місце для веганського сніданку, яке працює цієї суботи о 9 ранку» або «Запропонуйте хорошу студію для тренувань у Маямі з басейном».

Бот надаватиме відповідні пропозиції з корисною інформацією, включаючи рейтинги Yelp, ціни, основні моменти оглядів, фотографії та бізнес-резюме на основі штучного інтелекту.

Джерело: techcrunch

Источник материала
Поделиться сюжетом