Російські державні ЗМІ збільшують присутність у TikTok з іноземними мовами
Російські державні ЗМІ збільшують присутність у TikTok з іноземними мовами

Російські державні ЗМІ збільшують присутність у TikTok з іноземними мовами

Хоча побоювання, що Китай буде просувати пропаганду на TikTok, викликали безпрецедентний закон про його продаж, це не єдина країна, яка інвестує в поширення повідомлень на популярній платформі.

Нове дослідження показує, що російські державні ЗМІ публікують відео англійською та іспанською мовами в TikTok і подвоїли торішню участь у своїх публікаціях, які включають нападки на політику президента Байдена щодо Ізраїлю та його вік, а також рекламу висвітлення Росії ультраправим коментатором Такером Карлсоном.

У звіті, опублікованому в четвер некомерційним Інститутом Брукінгса, документується ця тенденція та прогнозується, що вона прискориться з наближенням виборів у листопаді.

Співробітниця з Брукінгса Валері Віртшафтер сказала, що, відстежуючи облікові записи протягом перших трьох місяців цього року, «здавалося, що я бачу розвиток процесу та визнання того, що це новий простір, якому вони повинні приділяти ресурси».

«Є досить багато можливостей для зростання потенційних голосів, особливо молодих виборців та іспаномовних виборців», — сказала вона The Washington Post.

«Операції російського впливу навколо президентських виборів у США 2024 року починають набирати швидкість після повільного початку», — сказав Клінт Воттс, генеральний менеджер Центру аналізу загроз Microsoft. «Праймеріз минулого року був відносно безальтернативним порівняно з виборчими циклами 2016 і 2020 років, що дало Кремлю менше можливостей».

За словами Wirtschafter, TikTok позначає більше облікових записів у дослідженні як державні. Ймовірно, буде набагато більше облікових записів прихованих повідомлень, які зазвичай не позначаються.

Представник TikTok сказав, що компанія планує збільшити маркування та зазначити, де уряди сподіваються вплинути на політику в інших країнах.

«TikTok чітко позначає контрольовані державою медіа-акаунти, і найближчими тижнями розширить нашу політику щодо афілійованих державою медіа, щоб ще більше врахувати облікові записи, які намагаються охопити спільноти за межами своєї країни щодо поточних глобальних подій і справ», — йдеться в заяві компанії. електронною поштою.

«У нас є значний досвід видалення таємних операцій впливу та ліквідації їхніх облікових записів, у тому числі 13 мереж, що працюють з Росії, про що ми публічно повідомляємо як частину нашого зобов’язання щодо прозорості».

Переважна більшість коротких відео, опублікованих урядовцями та державними медіаорганізаціями чи їхніми співробітниками, не стосуються прямо американської політики. Натомість вони включають висвітлення світових новин та розваг, а також погляди російського істеблішменту на події в Україні та інших гарячих точках.

Але, перевіривши записи на пошук слів, які стосуються в основному політики США, Віртшафтер виявив, що вони часто зосереджені на проблемах, що викликають розбіжності, повторюючи підхід RT, Sputnik та інших у друкованих виданнях і на більш довгому відео. Як і личить TikTok, вони прагнули пропонувати більше особистих вражень з менш традиційною журналістикою.

Хоча російські акаунти частіше публікують публікації в Telegram і X, ніж у TikTok, вони отримують більше переглядів, лайків та іншої взаємодії в TikTok. Wirtschafter проаналізував дописи з найбільшою кількістю взаємодії з користувачем на всіх трьох платформах і виявив, що 44 з 50 найкращих були на TikTok, де вони в середньому становили 3,5 мільйона дій.

«Серед 30 найпопулярніших постів, присвячених політиці США, 20 були опубліковані в TikTok, а 10 — в X», — написав Віртшафтер.

Оскільки TikTok особливо популярний серед молоді, платформа може стати цінним способом охоплення демографічної групи, яка, як вважають, стане захоплюючою в листопаді. Хоча в російських відео там стверджується, що президент Володимир Путін підтримує Байдена , на TikTok та інших платформах більше негативного контенту про Байдена.

В іншому важливому демографічному показнику для виборів особливо успішні російські відеоролики іспанською мовою. З 30 найефективніших політичних TikToks 22 були іспанською мовою.

За словами Віртшафтера, неможливо відстежувати перегляди за географічним регіоном, і багато глядачів можуть перебувати не в США, а в інших країнах. TikTok заявляє про 1 мільярд активних користувачів щомісяця, лише 170 мільйонів з яких у Сполучених Штатах.

Источник материала
Поделиться сюжетом