Компанія Universal Music Group (UMG) та соцмережа TikTok уклали нову ліцензійну угоду, внаслідок чого музика артистів лейблу UMG зможе повернутися в соцмережу. Про це пише Hollywood Reporter з посиланням на керівника UMG Лучіана Ґрейнджа.
У середу UMG оприлюднила нову «багатомірну ліцензійну угоду», щоб покласти край суперечці з TikTok щодо виплат гонорарів за музику. Керівники UMG не розкрили жодних деталей щодо нової угоди, але наголосили, що вона пропонує кращі умови для компенсації артистам за використання штучного інтелекту у соцмережах та загалом в індустрії розваг.
UMG повідомила також, що після полагодження суперечки з TikTok компанія розширить свої стратегічні відносини з платформою Spotify, щоб дозволити розповсюджувати музичні відео згідно з умовами ліцензування.
Нагадаємо, 1 лютого UMG видалила свою музику з тіктоку через розбіжності щодо роялті для артистів. UMG не вдалося домовитися з TikTok про нову угоду щодо ліцензування музики. Компанія звинувачувала платформу у виплаті занадто маленьких гонорарів виконавцям попри значні доходи від реклами.
З бібліотеки тіктоку також зникли треки Тейлор Свіфт, Біллі Айліш, Аріани Ґранде, Гаррі Стайлза, The Weeknd, The Beatles, The Rolling Stones та інших, правами на музику яких володіє UMG.
Крім того, як повідомляв MS, з тіктоку зникли пісні українських виконавців Alyona Alyona, Jerry Heil, Yaktak, Nahaba та Anka. Усі вони співпрацюють з лейблом Enko, який є партнером UMG.
Ілюстрація: FMT
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.