Австралійська авіакомпанія Qantas погодилася виплатити 120 млн австралійських доларів ($79 млн) для врегулювання позову щодо продажу тисяч квитків на вже скасовані рейси. Про це повідомила Австралійська комісія з питань конкуренції та захисту споживачів (ACCC).
"Qantas визнала, що ввела споживачів в оману, рекламуючи квитки на десятки тисяч рейсів, які вона вже вирішила скасувати, і скасувавши ще тисячі рейсів, не повідомивши власників квитків про своє рішення після судового позову ACCC", – сказано в повідомленні.
Люди, які купили квитки на неіснуючі внутрішні рейси, отримають $225, а власники міжнародних квитків – $450 на додачу до будь-яких інших компенсацій. Загалом йдеться про виплати 86 597 клієнтам Qantas.
Крім того, компанія і заплатить штраф у 100 млн австралійських доларів замість того, щоб судитися з регулятором.
Штраф є найбільшим за всю історію для австралійської авіакомпанії та одним із найбільших у світі в авіаційній галузі.
"Ми визнаємо, що Qantas підвела клієнтів і не відповідала нашим власним стандартам", — заявила генеральний директор компанії Ванесса Хадсон.
Угода "означає, що ми можемо виплатити компенсацію постраждалим клієнтам набагато раніше, ніж якби розгляд справи тривав у Федеральному суді", — додала Хадсон.
Федеральний суд повинен схвалити угоду, і очікується, що виплати будуть здійснені не раніше наступного фінансового року, після 30 червня.
У серпні 2023 року ACCC подав позов проти Qantas у Федеральному суді, стверджуючи, що з 21 травня 2021 року по 7 липня 2022 року Qantas рекламувала квитки на понад 8000 скасованих рейсів. Також стверджувалося, що для понад 10 000 рейсів, запланованих на травень-липень 2022 року, Qantas не повідомила своєчасно власників квитків про те, що їхні рейси скасовано.
Тепер Qantas визнала, що її порушення тривали з 21 травня 2021 року до 26 серпня 2023 року, що вплинуло на десятки тисяч рейсів, запланованих на період з 1 травня 2022 року по 10 травня 2024 року.