19 мая, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Інженери ШІ повідомляють про нервове виснаження та професійне згортання
Інженери ШІ повідомляють про нервове виснаження та професійне згортання

Інженери ШІ повідомляють про нервове виснаження та професійне згортання

Наприкінці минулого року інженер штучного інтелекту в Amazonзавершував робочий тиждень і готувався провести час з друзями, які приїхали з іншого міста. Потім з’явилося повідомлення Slack. У нього раптово з’явився кінцевий термін подачі проєкту до 6 ранку понеділка.

Ось і пройшли вихідні. Інженер штучного інтелекту відмовився від своїх друзів, які подорожували зі Східного узбережжя до району Сіетла. Натомість він працював день і ніч, щоб завершити роботу.

Але все було дарма. Зрештою проєкт був «депріоритезований», сказав інженер CNBC. Він сказав, що це знайомий результат. Фахівці зі штучного інтелекту, за його словами, зазвичай поспішають створювати нові функції, які часто раптово відкладаються на користь неспокійного переходу до іншого проєкту штучного інтелекту.

Інженер, який побажав залишитися анонімним через страх помсти, сказав, що йому довелося написати тисячі рядків коду для нових функцій ШІ в середовищі з нульовим тестуванням на помилки. Оскільки код може зламатися, якщо необхідні тести відкладено, інженер Amazon пригадав періоди, коли членам команди доводилося дзвонити один одному посеред ночі, щоб виправити аспекти програмного забезпечення функції ШІ.

Співробітники ШІ в інших великих технологічних компаніях, включаючи Googleі Microsoft, розповів CNBC про тиск, який вони відчувають, щоб розгорнути інструменти з шаленою швидкістю через внутрішній страх відстати від конкурентів у технології, яка, за словами NvidiaГенеральний директор Дженсен Хуанг переживає свій «момент для iPhone».

Технічні працівники говорили з CNBC здебільшого за умови, що їх імена залишаться невідомими, оскільки вони не мають права спілкуватися зі ЗМІ. Досвід, яким вони поділилися, ілюструє ширшу тенденцію в галузі, а не підхід однієї компанії до ШІ.

Вони говорили про пришвидшені терміни, гонитву за оголошеннями конкурентів щодо штучного інтелекту та загальну відсутність занепокоєння їхнього керівництва щодо ефектів у реальному світі , теми, які здаються спільними для широкого кола найбільших технологічних компаній — від Apple.від Amazon до Google.

Інженери та ті, хто займає інші посади в цій галузі, сказали, що все більша частина їхньої роботи зосереджена на тому, щоб задовольнити інвесторів і не відставати від конкурентів, а не на розв'язання реальних проблем для користувачів. Деякі сказали, що їх переключили на команди штучного інтелекту, щоб допомогти підтримувати швидке розгортання, не маючи достатньо часу для навчання або вивчення ШІ, навіть якщо вони новачки в цій технології.

Загальне почуття, яке вони описали, — це виснаження через величезний тиск, довгі робочі години та мандати, які постійно змінюються. Багато хто казав, що їхні роботодавці не звертають уваги на питання стеження , вплив штучного інтелекту на клімат та іншу потенційну шкоду, все в ім’я швидкості. Деякі сказали, що вони або їхні колеги шукали іншу роботу або звільнилися з відділів штучного інтелекту через неспроможну швидкість.

Це темне підчерев’я золотої лихоманки штучного інтелекту . Технічні компанії стрімко створюють чат-боти, агентів і генераторів зображень, і вони витрачають мільярди доларів на навчання власних великих мовних моделей, щоб забезпечити їх релевантність на ринку, дохід якого, за прогнозами, протягом десятиліття перевищить 1 трильйон доларів .

Великі технічні компанії не соромляться визнавати інвесторам і співробітникам, наскільки штучний інтелект впливає на прийняття ними рішень.

MicrosoftГоловний фінансовий директор Емі Гуд під час телефонної розмови про прибутки на початку цього року сказала, що компанія-розробник програмного забезпечення «знову орієнтує нашу робочу силу на першу роботу, яку ми виконуємо на основі штучного інтелекту, не додаючи значної кількості людей до робочої сили», і сказала, що Microsoft продовжить віддати пріоритет інвестуванню в штучний інтелект як «те, що сформує наступне десятиліття».

МетаГенеральний директор Марк Цукерберг присвятив більшу частину свого вступного слова під час телефонної розмови про прибутки своєї компанії минулого тижня, зосередившись на продуктах і послугах штучного інтелекту та вдосконаленні великої мовної моделі під назвою Llama 3 .

«Це змушує мене повірити, що ми повинні інвестувати значно більше в найближчі роки, щоб створити ще більш просунуті моделі та найбільш масштабні сервіси штучного інтелекту в світі», — сказав Цукерберг.

Минулого тижня генеральний директор Amazon Енді Джессі сказав інвесторам, що «генеративна можливість штучного інтелекту» є майже безпрецедентною і що для її використання необхідно збільшити капітальні витрати.

«Я не знаю, чи бачив хтось із нас подібну можливість у технології за дуже довгий час, напевно, з часів хмари, можливо, з часів Інтернету», — сказав Джессі.

Швидкість понад усе

На першому поверсі, де відбуваються ці інвестиції, може бути безлад.

Інженер Amazon, який втратив свої вихідні через проєкт, який зрештою був провалений, сказав, що вище керівництво, здавалося, робило речі лише для того, щоб «поставити галочку», і що швидкість, а не якість, була пріоритетом у спробі відтворити продукти, що надходять. з Microsoft або OpenAI.

У заяві, надісланій електронною поштою CNBC, представник Amazon сказав, що компанія «зосереджена на розробці та розгортанні корисних, надійних і безпечних генеративних інновацій штучного інтелекту, які переосмислюють і покращують досвід клієнтів», і що Amazon підтримує своїх співробітників, щоб «доставляти їх». інновації».

«Це неточно та вводить в оману використання анекдоту одного співробітника, щоб схарактеризувати досвід усіх співробітників Amazon, які працюють у ШІ», — сказав речник.

Минулий рік став початком генеративного штучного інтелекту після дебюту OpenAI ChatGPT наприкінці 2022 року. Відтоді Microsoft, Alphabet, Meta, Amazon та інші розкуповують процесори Nvidia, які є ядром більшості великих моделі AI.

У той час як такі компанії, як Alphabet і Amazon, продовжують скорочувати загальну чисельність персоналу , вони агресивно наймають експертів зі штучного інтелекту та вливають ресурси в створення своїх моделей і розробку функцій для споживачів і компаній.

Ерік Гу, колишній співробітник Apple, який близько чотирьох років працював над ініціативами штучного інтелекту, зокрема над гарнітурою Vision Pro, сказав, що наприкінці свого часу в компанії він почувався «затиснутим». 

«Apple — компанія, яка дуже зосереджена на продукті, тому існує сильний тиск, щоб негайно бути продуктивними, почати доставлення та додавати функції», — сказав Гу. Він сказав, що, попри те, що він був оточений «цими геніальними людьми», не було часу по-справжньому вчитися у них.

«Це зводиться до швидкості, з якою здавалося, що ви повинні постачати та виконувати», — сказав Гу, який залишив Apple рік тому, щоб приєднатися до стартапу AI Imbue, де, за його словами, він може працювати над такими ж амбітними проєктами, але з більш зваженими темпами. темп.  

Apple відмовилася від коментарів.

Источник материала
Поделиться сюжетом