19 мая, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Маск братиме з власників Tesla гроші за нову функцію: скільки коштуватиме
Маск братиме з власників Tesla гроші за нову функцію: скільки коштуватиме

Маск братиме з власників Tesla гроші за нову функцію: скільки коштуватиме

Власники електромобілів Tesla Model Y Standard Range матимуть змогу збільшити запас ходу в своїх машинах. За доплату виробнику електрокари зможуть проїжджати на одному заряді майже на 100 км більше.

Про це в мікроблозі X заявив гендиректор компанії Ілон Маск. Він зазначив, що вартість такої послуги  коштуватиме до $2 тис., або майже 80 тис. грн.

"Моделі Y із запасом ходу до 260 миль (приблизно 420 км. – ред.), зібрані в останні кілька місяців, насправді мають більший запас ходу, який можна буде розблокувати за $1500-2000 (збільшується запас ходу від 40 до 60 миль (65-98 км. – Ред.)), залежно від встановлених акумуляторних елементів. Для цього ми працюємо над одержанням дозволів регулюючих органів", – написав Маск.

Так він прокоментував новину про те, що Tesla зняла цю модель з виробництва, замінивши її новою варіацією Model Y RWD, що має збільшений запас ходу в 320 миль.

Інший коментатор зазначив, що пропозиція від Tesla не буде діяти для електрокарів, обладнаних літій-залізо-фосфатними акумуляторами CATL, але буде доступною для збірок 2170 і 4680, які продавалися в США.

Також Маск анонсував появу автопілота у Model Y. "Крім того, згодом ваша машина зможе їздити сама", - додав він, зазначивши, що в моделях Cybertruck автопілот з'явиться 4 липня.

Варто зазначити, що Tesla не вперше програмно блокує запас своїх автомобілів. Ще в 2016 році компанія оголосила, що батарея ємністю 70 кВт-год у Model S 70 насправді має 75 кВт-год, за доступ до якої клієнти можуть заплатити понад $3 тис. А у 2019 році виробник віддалено відключив функції покращеного автопілота та повного режиму самостійного водіння на електрокарі Model Y після того, як її перепродали новому власнику.

Загалом, останніми роками інші автовиробники також практикують платний доступ до існуючих функцій за допомогою програмних блокувань. У 2022 році компанія Polestar почала продавати бездротове оновлення за $1200, щоб підвищити продуктивність електрокарів Polestar 2. А Mercedes-Benz призначив щорічну плату в такому ж розмірі за покращення потужності та крутного моменту в моделях EQE та EQS. У той же час, BMW ввела платний доступ до програмного забезпечення CarPlay, а потім і підігріву сидінь, але в результаті компанія відмовилася від цієї ідеї.

Раніше OBOZ.UA вже писав про падіння $27 млрд ринкової капіталізації та вартості акцій Tesla на 5%. Це сталося, коли у квартальному звіті компанії вказали перше з 2020 року скорочення продажів.

Тільки перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!

Источник материала
Поделиться сюжетом