19 мая, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
30 травня – 1 червня в Києві відбудеться тренінг «Нове медійне законодавство та преса» для журналістів друкованих видань
30 травня – 1 червня в Києві відбудеться тренінг «Нове медійне законодавство та преса» для журналістів друкованих видань

30 травня – 1 червня в Києві відбудеться тренінг «Нове медійне законодавство та преса» для журналістів друкованих видань

Тренінг проводитиме Платформа прав людини

Журналістів друкованих медіа з усіх областей України запрошують взяти участь у триденних навчальних тренінгах з нового медійного законодавства для преси. 

Під час тренінгів ви дізнаєтесь:

-чим особливе нове медійне законодавство та які його виклики; 

-на що звернути увагу при реєстрації друкованих та онлайн-медіа;

-які існують контентні обмеження та інші обов’язки для друкованих медіа;

-якою є відповідальність суб’єктів у сфері друкованих медіа за порушення вимог законодавства;

-як працює механізм співрегулювання в медіа. Проведення перевірок медіа Національною Радою України з питань телебачення та радіомовлення.

Також на вас чекають практичні вправи від експертів-практиків і нетворкінг з колегами.

Зареєструватися 

Тренінг  відбудеться 30 травня – 1 червня в Києві.

Реєстрація для участі в тренінгу в Тернополі триває до 24 березня включно. Кількість місць обмежена. Чекаємо найбільш вмотивованих! 

Локацію, де буде проходити тренінг, і програму заходу надсилатимуть відібраним учасникам. Організатори забезпечують харчування під час проведення тренінгу, а також компенсують витрати на проїзд і забезпечують проживання учасників з інших міст. 

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Источник материала
Поделиться сюжетом