20 мая, понедельник
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Українські передові інновації у сфері бронетехніки: "Гюрза", "Козак", "Новатор" та "Анцила"
Українські передові інновації у сфері бронетехніки: "Гюрза", "Козак", "Новатор" та "Анцила"

Українські передові інновації у сфері бронетехніки: "Гюрза", "Козак", "Новатор" та "Анцила"

Під час активних бойових операцій Україна не лише відстоює свою незалежність, а й продовжує розвивати виробництво бронетехніки. Українські виробники не лише реагують на виклики, а й встановлюють нові стандарти у військовій техніці.

Бронеавтомобілі - критично важливі елементи на фронті для виконання різних завдань, включаючи штурм позицій та евакуацію поранених. Навіть при складних умовах та недостатньому обсязі бронетехніки, українські виробники змогли організувати власне виробництво та ремонт, зменшивши потребу в закупівлі імпортної техніки.

Компанія "Українська бронетехніка" представила універсальну платформу - бронеавтомобіль "Новатор", який може бути налаштований для різних завдань, включаючи перевезення особового складу, установку засобів електронної боротьби та інше. Машина створена на базі шасі Ford F550, який не лише відрізняється високим рівнем захисту, але і є універсальною платформою для встановлення різноманітного обладнання, включаючи системи контр-БПЛА та засоби РЕБ.

Один з провідних українських виробників, компанія "UkrArmoTech", відома своїми бронемашинами "Гюрза". Бронеавтомобіль має подвійну V-подібну підлогу й витримує детонацію вибухівки вагою 6 кг (відповідно до рівня 2a та 2b STANAG 4569). Як зазначає виробник, це повний привід, 4×4 із функцією диференціального підключення, броня з класом захисту ПЗСА-5 (STANAG 4569, рівень II), що дозволяє стримувати постріли калібру 7,62х39  з кулею БЗ.

Додатково капсула автомобілю зсередини повністю покрита протиуламковим підбоєм з арамідної тканини, що дозволяє забезпечувати захист особового складу від уламків вільного формоутворення масою 1,1 г, які рухаються зі швидкістю мінімум 500 м/с. "Гюрза" оснащена шестициліндровим 6,7-літровим турбодизельним двигуном Cummins потужністю 380 к.с. і 1017 Нм крутного моменту, що працює у зв'язці із шестиступінчастою автоматичною коробкою передач Aisin. Місткість паливних баків – 280 літрів.

Цей бронеавтомобіль отримав підсилену підвіску, а саме повністю замінені основні компоненти підвіски базового шасі (ресори, амортизатори, пружини, стабілізатор поперечної стійкості, стійки стабілізатора та ін.), осі автомобіля мають додатковий підсилений захист. Автомобіль має 20-дюймові колеса військового зразка із шинами 335/80 R20 та системою RUNFLAT. Рівень балістичного захисту – ПЗСА-5 та STANAG 4569 level ll. Це означає, що екіпаж і десант "Гюрзи" захищені від куль калібру 5,56 мм і 7,62 мм. Основне призначення цього бронеавтомобіля – доставка піхоти на поле бою.

До вищезгаданих компаній можна додати також оборонне виробництво НВО "Практика", яке виготовляє машини серії "Козак". Ці бронеавтомобілі мають різні модифікації на базі різних шасі, у тому числі й Land Rover Defender та Ford F-550. Від створення першої версії "Козака" минуло 15 років. За цей час компанія випустила 5 оновлених версій цієї бронемашини.

Завершує список польська компанія Mista, технологічними партнерами якої стала українська фірма КБ "Берил". Вони відзначаються своєю розробкою - бронетранспортером "Анцила", який є відмінним засобом для перевезення військового персоналу та різних видів обладнання на полі бою. Його оснащено монітором та системою нічного бачення для підвищення ефективності та безпеки під час виконання бойових операцій. Бронетранспортер з колісною формулою 4х4 і розрахований на 12,7 мм кулемет НСВТ.

За останні роки українське виробництво бронетехніки значно розширило свої можливості, забезпечуючи армію сучасною та надійною технікою. Народні підприємства з кожним кроком стають все більш важливими у складі оборонного комплексу країни, і згодом можуть стати сильними учасниками на міжнародному ринку.

Источник материала
Поделиться сюжетом