20 мая, понедельник
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Автомобіль Xiaomi SU7 зламався після 39 кілометрів
Автомобіль Xiaomi SU7 зламався після 39 кілометрів

Автомобіль Xiaomi SU7 зламався після 39 кілометрів

Пан Вень, користувач Xiaomi SU7 EV, щойно опублікував відео, на якому видно, що його автомобіль зламався лише після 39 кілометрів шляху. Він відбуксирував машину назад до пункту доставки. Після первинного огляду проблем виявлено не було. Працівники відділу післяпродажного обслуговування сказали йому, що готові взяти на себе процес повернення автомобіля, однак він наполягав на обміні.

Він повідомив, що придбав стандартну версію автомобіля Xiaomi SU7 в центрі доставки Xiaomi Auto в Сянань, місто Сямень. Природно, цей інцидент викликав бурхливу розмову про новий автомобіль.

Користувач наполягав на заміні

Користувач поділився скріншотами своєї розмови зі службою післяпродажного обслуговування. «Я хочу машину, а не повернення. Чи не можете ви перенести Youxian, щоб виготовити один для мене?» — запитав користувач у відділу післяпродажного обслуговування.

Персонал післяпродажного обслуговування повідомив користувача, що автомобіль потрібно повернути на завод для подальшого аналізу, щоб компанія могла з’ясувати причину поломки. Він також уточнив, що відразу відремонтувати машину не вдалося. «Причину несправності транспортного засобу потрібно повернути на завод для подальшого аналізу, і її тимчасово неможливо відремонтувати».

Персонал повідомив, що автомобіль йому повернуть після детального огляду. Це, безсумнівно, займе час, однак, за словами компанії, це необхідно для забезпечення якості автомобілів. Персонал також вибачився перед користувачем за невтішний досвід покупки автомобіля.

Персонал післяпродажного обслуговування Xiaomi погодився запропонувати заміну

Однак пан Вень наполягав на заміні. На щастя, після внутрішньої заявки відділ післяпродажного обслуговування Xiaomi погодився запропонувати користувачеві заміну. «Якщо початковий номер замовлення не зміниться, ми подамо заявку на планування виробництва нових транспортних засобів відповідно до оригінального номера замовлення в системі». Однак персонал також повідомив, що зараз багато користувачів оформляють замовлення, і компанія не може обіцяти доставити заміну в короткий термін.

Компанія просто хоче з’ясувати, що спричинило поломку їх автомобіля, і розв’язати проблему, але запропонувати користувачеві миттєву заміну тимчасово неможливо через поточний високий попит. Протягом періоду очікування до дати поставки автомобіля на заміну компанія погодилася надати компенсацію за права транспортування (150 юанів готівкою або рівну кількість балів на день, за бажанням).

Источник материала
Поделиться сюжетом