2 июня, воскресенье
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
Важко йти: жінка з розміром 6XL обурилась, бо в аеропорту їй не надали інвалідний візок
Важко йти: жінка з розміром 6XL обурилась, бо в аеропорту їй не надали інвалідний візок

Важко йти: жінка з розміром 6XL обурилась, бо в аеропорту їй не надали інвалідний візок

Торік зірка соціальних мереж уже потрапляла у заголовки газет, подавши петицію до Федерального управління цивільної авіації США, аби добитися захисту пасажирів з великою вагою.

27-річна інфлюенсерка Джелінн Чейні з Ванкувера (Канада), яка регулярно розповідає своїм підписникам про подорожі, поскаржилась на те, що працівниця аеропорту SeaTac відмовилась надавати їй інвалідний візок. На думку жінки, це акт дискримінації через вагу. Деталями скандалу вона поділилась на своїй сторінці у TikTok.

Джелінн зізнається, що може ходити, але зазвичай для зручності просить надати їй інвалідний візок. Однак співробітниця авіакомпанії, яка її обслуговувала, начебто проігнорувала прохання і пішла геть, коли побачила габарити пасажирки.

"Навіть коли я сказала, що мені дуже потрібен цей візок, вона просто пішла, не сказавши жодного слова. Мовчати про це більше не можна. Якщо ви зіштовхнулись з чимось подібним, то знайте — ви не самотні", — заявила Джелінн, якій по дорозі на літак перехопило подих.

Торік зірка соціальних мереж уже потрапляла у заголовки газет, подавши петицію до Федерального управління цивільної авіації США, аби добитися захисту пасажирів з великою вагою. У своєму зверненні жінка зазначила, що людям, розміри тіла яких перевищують середні, слід надавати додаткове вільне місце або навіть кілька місць, щоб задовольнити їхні потреби під час польоту.

"Авіаперельоти повинні бути комфортними та доступними для всіх, незалежно від ваги. Я та мій партнер, на жаль, досі стикаємося з дискримінацією та дискомфортом під час польотів", — зазначила Джелінн в обґрунтуванні петиції.

Нагадаємо, раніше Фокус писав, що працівник авіакомпанії Transnusa Airlines випав з літака за лічені хвилини до зльоту через свою неуважність. Чоловік не помітив, що співробітник аеропорту вже прибрав переносний трап, і звалився просто на бетон злітно-посадкової смуги.

Крім того, ми розповідали про працівника аеропорту, якого звільнили після того, як він залишив на валізі одного з пасажирів таємниче послання. Повідомляється, що Маріо Лукас повертався додому на Кіпр із Великої Британії. Чоловік через особисті причини зареєструвався на рейс лише за 90 хвилин до посадки. Як з’ясувалось, це обурило представника авіакомпанії Ryanair.

Теги по теме
Туризм
Источник материала
Поделиться сюжетом