Такими є результати аналізу 19 найпопулярніших онлайн-медіа, проведеного Інститутом масової інформації в травні 2024 року, передає Укрінформ.
Дослідники ІМІфіксують, що з початку повномасштабного вторгнення кардинально змінилося тематичне наповнення стрічки новин онлайн-медіа та кількість згадок про військовослужбовиць. Ще в 2021 році, за кілька місяців до повномасштабного вторгнення, ІМІ фіксував, що показник присутності жінок-військовослужбовиць в матеріалах українських медіа становив 5%. Це на 2% більше, ніж зафіксовано зараз.
Найчастіше про жінок писали редакції “Суспільного”, “Української правди” та “Фокусу”, а поодинокі згадки зафіксовані на сайтах “Кореспондент”, “24 канал”, ТСН, “Цензор.Нет”, УНІАН, Gazeta.ua, NV.
Щодо тематичного різноманіття, то найчастіше військовослужбовиці траплялися в матеріалах, які стосувалися ДТП (18% від загальної кількості зі згадками про військовослужбовиць); другорядно в темі скандалу (майже 18%); трішки менше в історіях про роботу на фронті (14% матеріалів); в матеріалах про життєві історії та про отримання державних нагород (по 11%).
Окрім цього, згадки про військовослужбовиць траплялися в матеріалах про бойові дії, де пресофіцерки бригад коментували ситуацію на своїх напрямках.
Ознайомитися з повним текстом дослідження можна за посиланням.
До моніторингу ввійшли 19 найпопулярніших онлайн-медіа, які, за даними Similarweb, мають найбільше заходів: Цензор.net, ТСН, РБК-Україна, “Українська правда”, “24 канал”, УНІАН, NV, Кореспондент.net, “Фокус”, Novyny.live, “Гордон”, “Еспресо”, “Телеграф”, “Апостроф”, “Суспільне”, Liga.net, “Главком”, Zaxid.net, Gazeta.ua.
Моніторинговий період тривав 6-12 травня 2024 року та охоплював згадки про чоловіків та жінок – військових. У моніторинговий період зафіксовано 889 згадок.
Як повідомляв Укрінформ, за даними ІМІ, у квітні на фронті загинули четверо працівників медіа, які захищали Україну.