Національна асоціація медіа оголосила конкурс для гіперлокальних радіостанцій
Національна асоціація медіа оголосила конкурс для гіперлокальних радіостанцій

Національна асоціація медіа оголосила конкурс для гіперлокальних радіостанцій

Обраним радіостанція допоможуть зміцнити свою сталість, створити суспільно значущий контент та розширити аудиторію.

Національна асоціація медіа оголосила конкурс на участь у програмі для гіперлокальних радіостанцій для зміцнення їх сталості, створення суспільно значущого контенту та розширення аудиторії. Про це повідомляється на сайті НАМ

За умовами програми оберуть п’ять радіостанцій з деокупованих або близьких до лінії фронту територій та ще п’ять  із західних та центральних регіонів України.

Обрані радіостанції отримають можливість проаналізувати свою аудиторію за допомогою досліджень, створити новий якісний контент та попрацювати з експертами, щоб покращити роботу.

П’ять радіостанцій з деокупованих або близьких до лінії фронту територій отримають на створення не менше 30 одиниць контенту 450 000 грн. Інші п’ять радіостанцій із західних та центральних регіонів України – 285 000 грн.

Контент, який створюватимуть гіперлокальні радіостанції, стосуватиметься стійкості регіону, відновлення локального бізнесу, висвітлення роботи неурядових громадських організацій, волонтерів, лікарень, нагальну інформацію про електро- та водопостачання у регіоні тощо. Згодом організатори повідомлять детальніший перелік тем для створення контенту.

Крім того, переможці конкурсу отримають індивідуальні консультації експертів школи UMES та підтримку медіакомпаній з діджиталу, радіопрограмування, HR та продажів, маркетингу залежно від потреб медіа, які компанії будуть втілювати під керівництвом експертів. А також групові сесії з колегами для обміну досвідом і нові джингли.

Медіакомпанії-переможці реалізовуватимуть проєкт до кінця 2025 року.

Реєстрація на конкурс відбувається за цим лінком. Дедлайн подачі анкет — 28 червня. Оголошення результатів — 16 липня.

Як пишуть організатори, учасники, які хочуть взяти участь у конкурсі, повинні відповідально поставитися до написання мотиваційного листа в анкеті, а також бути готовими до онлайн-співбесіди для уточнення інформації чи мотивації.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Теги по теме
конкурс
Источник материала
Поделиться сюжетом