Тест-драйв Peugeot Landtrek: вивчаємо сильні та слабкі сторони таємничого пікапа
Тест-драйв Peugeot Landtrek: вивчаємо сильні та слабкі сторони таємничого пікапа

Тест-драйв Peugeot Landtrek: вивчаємо сильні та слабкі сторони таємничого пікапа

Повнорозмірний пікап Peugeot Landtrek з’явився на українському ринку минулого року, і одразу привернув до себе значну увагу потенційних клієнтів через посилений попит на подібну комерційну техніку як у поліції, так і у різних обслуговуючих компаній. Що ж побачили цікавого покупці у машині, та що б можна було змінити?В основі Peugeot Landtrek лежить пікап Changan F70 – спільна розробка інженерів французького концерну та китайського автовиробника. Справа в тому, що Changan та Stellantis мають у Китаї спільне підприємство. Розробка машин під китайським та французьким брендами йшла паралельно.Моделі мають спільні шасі з нерозрізним заднім мостом, каркас кабіни та деякі кузовні панелі. Але оригінальний дизайн “Лендтрека” – у стилі сучасних Peugeot. Базові “робочі” версії мають просту світлотехніку та чорні бампери, а у машин дорожче – обвіс у колір кузова та світлодіодні фари.Причому в гамі є не тільки пікап із дворядною кабіною, а й однорядна версія і навіть шасі з кабіною для встановлення сторонніх надбудов, але на українському ринку доступний лише чотирьохдверний Landtrek довжиною 5330 мм. Він має вантажну платформу на 1630 мм, сам вантажний майданчик – з діодним підсвічуванням та 12-вольтовою розеткою. Вантажопідйомність – близько 1 тони, окрім того пікап може тягнути причіп масою 3,5 тонни.Салон біля пікапа Peugeot зроблений у стилі легковиків марки. Тут можна знайти двоспицеве ​​кермо, прилади із “дзеркальною” шкалою тахометра та характерні тумблери на центральній консолі. Цікаво, що на окремих ринках замість стандартного крісла переднього пасажира можна замовити двомісну “лавочку” зі складною секцією, яку можна перетворити на столик. Ця опція особливо актуальна для однорядної версії, але замовити її можна і для дворядного пікапа, і в цьому випадку він може вмістити шістьох пасажирів.Але у тестовому автомобілі встановлена пара широких та комфортабельних крісел з регулюванням поясничного упору. Загалом, у салоні базові версії оснащені скромно, але герой нашого тесту оснащений десятидюймовим екраном медіасистеми, двозонним клімат-контролем та камерами кругового огляду, машина також несе на борту шість подушок безпеки. Загальний об’єм відсіків та ніш для дрібниць – 27 літрів.Взагалі, висока “капітанська” посадка, зручні крісла, здоровенні зовнішні дзеркала і камери кругового огляду роблять пересування містом легким і впевненим. Для повного комфорту не вистачає хіба що датчика сліпих зон.Тестовий пікап оснащений дизельним двигуном на 1,9 літра потужністю 150 “сил”, що працює в парі з 6-ступеневою “механікою” та системою повного приводу з можливістю жорсткого блокування заднього міжколісного диференціалу.Команда AUTOGEEK подолала майже 900 км по заміським трасам. Що можна сказати? Найбільш комфортна швидкість для “француза” – близько 110 км/год, адже на більшій швидкості не надто потужний двигун автомобіля починає турбувати присутніх у салоні своїм голосом.Також варто зазначити, що пікап має доволі комфортну підвіску, однак у разі відсутності вантажу в кузові великі ями постійно намагаються збити машину з курсу, тому періодично треба корегувати траєкторію руху кермом. Коли машина потрапляє на дорогу з фрагментарною наявністю асфальту, то більшість вад у вигляді ям, тріщин та колій підвіска сприймає немов дитячі забавки, а високий профіль шин і вкотре згадана довжина колісної бази майже повністю нівелюють типове для пікапів “стрибання” при русі. При цьому надто великі ями з різкими обламаними окрайками відгукуються відчутною вібрацією на кермі, але кузов продовжує рух майже безтурботно. Фактично, французький пікап можна назвати найкомфортнішим у своєму класі на українському ринку.Щоб процес розгону у місті зі світлофору став максимально швидким, доведеться дуже вміло маніпулювати важелем і педаллю зчеплення. Для більш-менш інтенсивного розгону двигун доводиться “крутити” ледь не до червоної зони на четвертій передачі. Натомість у спокійному режимі руху еластичність двигуна дозволяє вмикати максимальну шосту передачу вже на швидкості трохи за 50 км/год, а стартувати “на пусту” навіть краще з другої передачі. Більше з тим, прискорення до максимально припустимих у межах міста 50 км/год відбувається значно швидше, ніж ви готові уявити.Що стосується “апетиту”, то на трасі при швидкості 105-100 км/год пікап на “круїзі” витрачає близько 8,5-9 літрів на 100 км пробігу, у місті витрата палива зростає на приблизно на літр. Але машина має непогану “дальнобійність” – 65-літрового бака вистачає на 750-800 км.Стартова комплектація Active включає наступне обладнання: круїз-контроль, систему допомоги при рушанні на підйомі Hill Start Assist, камеру заднього виду та датчик паркування, протитуманні фари, а також 17-дюймові легкосплавні колісні диски. Також автовиробник подбав і про комфорт на борту, тому дана комплектація оснащена кондиціонером, мультифункціональним кермом, мультимедійною системою з 10-дюймовим сенсорним дисплеєм. Ціни на таку машину починаються з позначки у 1 432 100 грн.Тестовий пікап виконаний у більш дорожчому варіанті під назвою Allure, який пропонує ще більш розширений перелік оснащення. У авто можна знайти систему моніторинга тиску в шинах, систему попередження зміни полоси руху “Lane Departure Warning“, систему безключового доступу, передній датчик паркування з камерою 360° огляду, підігрів зовнішніх дзеркала заднього огляду тощо. Ціни на “топ” стартують від 1 533 300 грн.Вже на етапі підготовки матеріалу стало відомо, що найближчим часом у дилерській мережі зявиться лімітована серія пікапа з бензиновим 2,4-літровим двигуном на 210 сил у поєднанні з 6-ступеневою автоматичною трансмісією. Більше подробиць – вже найближчим часом на AUTOGEEK.Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Источник материала
Поделиться сюжетом