Бренд brabrabra визнав невдалою рекламну кампанію за участі Олени Кравець
Бренд brabrabra визнав невдалою рекламну кампанію за участі Олени Кравець

Бренд brabrabra визнав невдалою рекламну кампанію за участі Олени Кравець

Бренд білизни спідньої білизни brabrabra перепросив за рекламну кампанію, у якій від імені військовослужбовиць говорили медійні жінки, зокрема колишня акторка "Кварталу 95" Олена Кравець. Команда бренду визнала, що використання деяких цитат не погодили з  військовослужбовицями.

- Так, ми припустилися кількох помилок, найбільша з яких — втрата фокуса кампанії Одна за одну. З самого початку ми мали конкретну мету: забезпечити військовослужбовиць зручною білизною...Непогоджене використання цитат військовослужбовиць - це прикра помилка, що сталася в процесі погодження з партнерами, які беруть участь в організації ініціативи "Одна за одну" саме в частині комунікації із захисницями. Ми перепросили публічно, особисто і перепрошуємо ще раз, - йдеться в заяві бренду.

Бренд пояснив, що не залучав військовослужбовиць до кампанії, щоб убезпечити їх від «різних реакцій, в тому числі принизливих» і «некоректних коментарів» та зберегти «певну анонімність тих, хто перебуває на передовій».

Кампанія «Одна за одну» за участі Олени Кравець бренд запустив ще в січні 2023 року. Її метою було привернення уваги до забезпечення захисниць якісною білизною, яку бренд розробив спільно з організаціями Arm Women Now та Veteranka. Майже через 5 місяців про кампанію написала українська блогерка Таня Микитенко (Рагулівна), яку здивувало, чому від імені військовослужбовиць говорить Олена Кравець. Акторка "говорила" від імені бойової медикині Юлії Малої з позивним «Піранька». Після розголосу у мережі військовослужбовиця написала, що такого дозволу не давала.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений жіноча білизна brabrabra (@brabrabra.ua)

Источник материала
Поделиться сюжетом