![McDonald's видаляє технологію замовлення на основі ШІ після феєричних помилок робота](https://thumbor.my.ua/NLBaS8la45uU8t3Jy8JGRhdKJZg=/800x400/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F1f6d38e686b3973f473c5e425088e05d.jpg)
McDonald's видаляє технологію замовлення на основі ШІ після феєричних помилок робота
Замінити людину в McDonald's технологією на базі штучного інтелекту виявилося не так просто і американська мережа ресторанів швидкого харчування поки що відмовляється від цієї ідеї. Все через те, що ШІ приймав замовлення з помилками.
Як пише ВВС, в 2019 році McDonald's оголосив про випробування системи, розробленої IBM і яка використовує програмне забезпечення для розпізнавання голосу для обробки замовлень. Зараз компанія заявила, що до кінця липня прибере цю технологію з більш ніж 100 ресторанів, де вона тестується.
"Після ретельного аналізу McDonald's вирішив припинити наше нинішнє глобальне партнерство з IBM з автоматичного прийому замовлень після цього року", - йдеться у заяві мережі ресторанів.
Проте компанія додала, що, як і раніше, впевнена, що ця технологія, як і раніше, буде «частиною майбутнього її ресторанів».
Заміна людей у ресторанах виявилася не таким простим завданням. У мережі часто з'являлися відео про те, що саме "почув" ШІ. Наприклад, в морозиво додавався бекон, а до замовлень зайві чаї чи нагетси. Одній жінці довелося роздратовано переконувати ШІ, що вона хоче карамельне морозиво, однак у результаті вона отримала морозиво зі стопками вершкового масла.