Програми лояльності та знижки для військових: як це працює в Україні та на що має зважати бізнес
Програми лояльності та знижки для військових: як це працює в Україні та на що має зважати бізнес

Програми лояльності та знижки для військових: як це працює в Україні та на що має зважати бізнес

Українська компанія Promocodius опублікувала результати дослідження, що оцінювало ефективність знижок для військовослужбовців. Дані показали, що військові є однією з найпривабливіших цільових аудиторій для бізнесу. Враховуючи американський досвід, команда Promocodius визначила ключові аспекти, які необхідно враховувати для успішного проведення рекламних кампаній в Україні.

На думку дослідників, військовослужбовці є важливою аудиторією для бізнесу з кількох причин:

  • По-перше, військові здебільшого мають стійкий фінансовий статус та шукають високоякісні товари та послуги.
  • По-друге, це велика спільнота з унікальними потребами та тісною взаємодією – привернувши одного з учасників спільноти, у бізнесу є великі шанси залучити також і його оточення.
  • По-третє, навіть не пов’язані з військовими клієнти, в більшості довіряють брендам, які демонструють чітку проукраїнську позицію та підтримку ЗСУ.

Дані анонімного опитування користувачів сервісу Promocodius, показують, що військові досить активно використовують знижки та загалом зацікавлені у програмах лояльності. Більшість військовослужбовців, а саме 95%, шукають спеціальні знижки перед покупкою. З них 73% шукають знижки на товари, пов'язані з військовою сферою, і 22% – на будь-які інші товари. Ще 4% не завжди активно шукають знижки, але користуються ними, якщо випадає така можливість, і лише 1% опитаних взагалі не звертають уваги на знижки або ігнорують їх.

Що такий високий інтерес обіцяє бізнесу в перспективі? Прогнозувати ефективність на українському ринку, в силу об’єктивних факторів, доволі складно, тому експерти Promocodius пропонують звернутись до американського досвіду. Так, дослідження, проведене SheerID та Military Times, показало, що американські військові утворюють велику та тісно зв'язану спільноту з купівельною спроможністю у розмірі 1 трильйона доларів.

Персоналізовані пропозиції для військових збільшують ймовірність повторної покупки на 61%, ще 42% опитаних SheerID купують за наявності таких пропозицій більше товарів. Окрім того 96% опитаних заявили, що охоче діляться інформацією про знижки та акції для військових зі своїми знайомими, запускаючи таким чином ефект добре таргетованого "сарафанного радіо" та кратно збільшуючи попит на товари чи послуги бренду.

Багато українських компаній вже активно впроваджують спеціалізовані акції та програми лояльності для військових. За даними Promocodius, зараз в Україні військовослужбовці мають можливість отримати різноманітні знижки на широкий спектр товарів і послуг, від медичного сервісу та товарів повсякденного вжитку до операцій із нерухомістю. Розмір знижок коливається від 3% до 100%.

В цілому, військові – це велика і досить перспективна цільова аудиторія для майже будь-якого бізнесу. Але варто пам’ятати, що пропонуючи знижки та спеціальні пропозиції для військовослужбовців, бізнес не лише підвищує свої продажі, але й виказує вдячність та повагу до тих, хто захищає країну. Саме тому команда Promocodius наголошує на необхідності грамотно формувати пропозиції, ставлячи потреби та користь для військових наперед власної матеріальної вигоди.

Джерело: Promocodius.com

Источник материала
Поделиться сюжетом