Тест-драйв Peugeot 408: відповідаємо на основні питання про новий флагман бренду
Тест-драйв Peugeot 408: відповідаємо на основні питання про новий флагман бренду

Тест-драйв Peugeot 408: відповідаємо на основні питання про новий флагман бренду

Вперше останні майже 10 років Peugeot 408 – це не лише традиційний седан для ринків Китаю, чи Південної Америки. Це й модель для ринків Європи. Новий Peugeot 408 для Старого Світу – це п’ятидверний ліфтбек у кросоверному стилі. Схоже, такий форм-фактор стає фірмовим для концерну Stellantis. Давайте подивимось на “Авто року в Україні” уважніше.Справді, новий “чотириста восьмий” створений на знайомій платформі EMP2 і широко уніфікований з сімейством Peugeot 308. Але навіть передня частина кузова у нього своя – з іншою решіткою радіатора, більш агресивним дизайном бампера і мускулистими крилами. Колісна база довша, ніж у універсала 308 SW: 2787 мм проти 2732 мм. Також інженери розширили колію, а дорожній просвіт збільшили зі 143 до кросоверних 188-189 мм (залежно від версії).За габаритними розмірами Peugeot 408 майже наздогнав модель 508, яка ще нещодавно продавалась на українському ринку. Довжина авто становить 4687 мм, ширина – 1848 мм, висота – 1478 мм. Цікаво, що склоочисник п’ятій двері не передбачений, а за формування повітряного потоку відповідають спойлер на задній кромці і два “вушка” над склом.Оптика у Peugeot 408 звісно світлодіодна, а у нашому випадку, в комплектації GT, на додачу ще й матрична, з інтегрованим режимом протитуманних фар. За сприйняттям освітлює дорогу дуже добре.Головна концепція організації простору у салоні ліфтбека – це Peugeot 3D i-Cockpit. Головний сенсорний екран мультимедійної системи доповнили маленькою панеллю зі “швидкими” клавішами, що разом із головним екраном нагадують дорогий смартфон, екран якого вміє розкриватися. Тобто це більше дизайнерська фішка, хоча і швидкий доступ до тих функцій, які ви собі там налаштуєте, теж зайвим не буде. На щастя для ергономіки, фізичними клавішами не знехтували, і їх ряд знаходиться трохи нижче.На декількох віртуальних екранах, які можна гортати і налаштовувати під себе, інженери розмістили різноманітні допоміжні функції і керування автомобіля. Перед водієм розташувався 10-дюймовий цифровий дисплей панелі приладів. В залежності від комплектації, прилади можуть бути з 3D ефектом, або без нього. І у тестовому авто якраз “об’ємний” варіант.Сам екран має декілька варіантів відображення, кожен з яких віддає пріоритет тій чи іншій функції. В якості опції для Peugeot 408 пропонується асистент, який бачить в темряві і може виводити картинку з дороги на екран. Ба більше, у система попереджає водія про пішоходів та велосипедистів на дорозі у темну пору доби та підсвічує їх на екрані нічного бачення.Щоб скористатися її допомогою, не треба нічого спеціально вмикати чи налаштовувати – достатньо, щоб було увімкнене ближнє світло фар. І якщо температура повітря не нижче -30 градусів та не вище +28, а швидкість не більше 160 км/год, то фактично отримаєте додаткові очі, що дивляться на дорогу.І на передньому, і на задньому рядах сидінь дуже просторо по ногах, є запас місця по висоті. На “галерці” по ширині салону такого надлишку вже немає, тож троїм дорослим тут буде тісненько. З іншого боку варто зауважити, що підлога тут майже рівна, без тонелю. Багажник у Peugeot 408 чималенький – 505 літрів, а якщо скласти спинки задніх сидінь, то отримаємо всі 1580 л.Так, під капотом кросовероподібного ліфтбека встановлено 1,6-літровий 215-сильний турбомотор з індексом EP6F. Французька турбочетвірка “тягне” новий фастбек дуже впевнено, тож заявлені виробником 7,9 секунди до 100 км/год розгону – цілком реальна історія. Не останнім чином це також заслуга японського 8-ступеневого “автомата” від Aisin, який чудово синхронізований з французьким двигуном. Передачі дуже грамотно підібрані, а самі перемикання відбуваються практично непомітно. Варто відзначити, що на характер автомобіля істотно впливає обраний водієм режим їзди, вибирати можна між “Нормальним”, “Спортивним” і “Економічним”.Цікаво, що у економічному режимі реакції на педаль акселератора стають дуже “ватними” та ніби інертними, а характер машини дуже “заспокоюється”. Але у такому стилі водіння на трасі авто з легкістю вкладається у 6,4-6,6 літра на 100 км пробігу, а у місті споживає не більше 7,5-7,7 літра на кожну пройдену “сотню”. І для чого тоді дизель?Спортивний режим дозволяє пізніше перемикатись коробці, у “спорті” машина також гостріше реагує на рухи кермом, хоча різниця у налаштуваннях підсилювача не така помітна, як на педалі акселератора. Окрім того, підсвітка в салоні і на приладовій панелі змінюється на червону. Свої корективи у активний драйв може внести підвіска авто. В першу чергу, мова про задню “балку”. На нерівностях вона може стати причиною ледве помітних, але неприємних “переставок”. До цього варто бути готовим. При цьому сама підвіска доволі пружна, авто відмінно справляється з більшістю нерівностей, відпрацьовуючи їх тихо та м’яко.Насправді, зовсім ні. У порівнянні з однокласниками, Peugeot 408 має адекватний цінник. Дуже непогану стартову комплектацію Allure Pack пропонують за 32 тисячі доларів, тоді як максимально ефектний GT коштує близько 36 000 доларів. Комусь ця сума буде здаватись завеликою, але своїх грошей цей автомобіль точно коштує.Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Источник материала
Поделиться сюжетом