1 июля, понедельник
С картинками
Текстовый вид
ru
Украинский
Русский
ПриватБанк закрив всі рахунки клієнтки та відмовився повертати їй кошти: за що та чим закінчився суд
ПриватБанк закрив всі рахунки клієнтки та відмовився повертати їй кошти: за що та чим закінчився суд

ПриватБанк закрив всі рахунки клієнтки та відмовився повертати їй кошти: за що та чим закінчився суд

Світловодський міськрайонний суд Кіровоградської області зобов'язавПриватБанкповернути клієнтці її кошти, які зберігались на закритих рахунках в банку. Йдеться про близько 22 тис. грн та 170 євро. Банк заблокував рахунки через скарги, а переводити кошти на рахунок в іншому банку відмовився, бо клієнтка начебто не подала заяву вчасно.

Про це йдеться в рішенні суду в межах провадження № 2/401/57/24. Українка 10 років була клієнткою банка. Вона хотіла закрити свої рахунки, банк це зробив, однак не повернув кошти. В банку пояснили, що отримували на рахунок клієнтки скарги, тому їх і заблокували. 

В банк надійшли скарги, що жінка замовляли товари, а потім відмовлялась від них. "Банк прийняв рішення про відмову від підтримання ділових відносин, відмову в обслуговуванні шляхом розірвання ділових відносин, розірвання договору у зв'язку з встановленням неприйнятно високого рівня ризику", – йдеться в рішенні суду. 

Жінці надали 30 днів для того, щоб вона написала заяву на переказ коштів на рахунки іншого банку. Зазначимо, в суді клієнтка заявляла, що сама вирішила закрити рахунки. При тому в банку зазначили, що самостійно ухвалили рішення закрити рахунки через підозрілі операції. 

Банк ухвалив рішення зобов`язати ПриватБанк перерахувати всі кошти, що належать клієнтці. А саме:  10 тис. грн, 100 євро, 69,49 євро, 12,7 тис. грн. 

"Рішення суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги всіма учасниками справи, якщо апеляційну скаргу не було подано", – йдеться в рішенні суду. 

Як повідомляв OBOZ.UA, раніше інший клієнт ПриватБанку поскаржився на блокування рахунків без попередження, що призвело до значних незручностей у його бізнесі. У відповідь банк наголосив, що діє згідно із законодавством і проводить фінансовий моніторинг для запобігання незаконним операціям, та запевнив, що ситуацію додатково проаналізують фахівці й клієнта повідомлять про результати.

Лише перевірена інформація в нас у Telegram-каналі OBOZ.UA та у Viber. Не ведіться на фейки!

Источник материала
Поделиться сюжетом