Пропоновані сьогодні на європейському ринку електричні автобуси отримують все потужніші акумулятори, що збільшує їх запас автономного ходу. Так, у період із 2020 по 2024 рік максимальна ємність батарей 12-метрових машин у середньому збільшилася на 34%. В свою чергу кількість моделей з АКБ ємністю понад 400 кВт.год. зросла у 9 разів або на 800%. Так, якщо у 2020 році ці параметри мали лише чотири моделі електробусів у Європі, то цього року – вже 27 (!). Такі статистичні дані наводить дослідницький центр Eurac Research із Больцано (Італія).
Цікава тенденція намітилася і у хімічному складі батарей. Сьогодні все більше виробників віддають перевагу літій-залізо-фосфатним акумуляторам (LFP), які економічніші і мають більшу щільність енергії, ніж нікель-марганець-кобальтові (NMC).
Також на ринку стало з’являтися все більше продуктів «від елементів до блоку», в яких батареї інтегровані безпосередньо в раму машини. Це нововведення не лише оптимізує використання внутрішнього простору, а й підвищує структурну цілісність та енергоефективність електричних автобусів.