![Плата за водопостачання: чому можуть надсилати завищені рахунки та як з цим боротися](https://thumbor.my.ua/ub5uWobRTiIaPtfVA-s9KTkOg00=/800x400/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fe361f54d71a92bbe19b3e33506c658dd.jpg)
Плата за водопостачання: чому можуть надсилати завищені рахунки та як з цим боротися
Некоректні та завищені платіжки за водопостачання – проблема, з якою регулярно стикаються деякі українці. Причин хибних нарахувань може бути декілька.
Наприклад, "космічні" рахунки можуть надсилати, якщо несправний лічильник води. У такому разі прилад неправильно визначає показники. Про це нагадали в "Ірпіньводоканал".
Щоб не було проблем із неправильними платіжками, українці зобов'язані своєчасно передавати показники, а також регулярно проводити перевірку лічильника. Процедура повинна здійснюватися щонайменше раз на 4 роки.
Перевірку приладу обліку може проводити лише профільний фахівець, який має відповідний дозвіл. Споживач може замовити послугу з демонтажем лічильника, так і без.
Оскільки до нинішніх тарифів на воду не входить вартість обслуговування лічильників, то власнику домогосподарства доведеться заплатити зі своєї кишені. Витратитись на перевірку буде вигідніше, ніж продовжувати експлуатувати прилад.
Річ у тому, що коли міжповірочний період лічильника закінчується, такий прилад вважається недійсним. Споживачу нараховують середній платіж з урахуванням норм споживання. Зрештою, це призводить до серйозної переплати за воду.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, штраф - 6000 гривень: водоканальники попередили "підприємливих" домовласників.