В абонентів "Київстар" почали "ковтати гроші": 300 гривень – недостатньо
В абонентів "Київстар" почали "ковтати гроші": 300 гривень – недостатньо

В абонентів "Київстар" почали "ковтати гроші": 300 гривень – недостатньо

У соцмережі поскаржилися на мобільного оператора, який невідомо куди і як "ковтає" гроші.

У соцмережах (Х) українка написала повідомлення, з якого випливає, що мобільний оператор Київстар не підключає тарифних умов, незважаючи на те, що вона поповнила рахунок майже вдвічі більше, ніж коштує тариф.

"Київстар", скріншот: YouTube

- Київстаре, скільки я поклала на рахунок грошей? – 300 грн. – А скільки коштує мій тариф? – 175 грн – То чому тариф не працює? - Тому що недостатньо грошей)) - написала користувачка з ніком Дізінгер.

Скриншот повідомлення. Фото: Twitter

На її повідомлення відгукнулося багато українців, і порадили спробувати інші послуги або перейти на іншого оператора. Дехто припустив, чому так могло статися.

"Спробуйте контракт", "У мене на Лайфі тариф підріс у 3 рази. Скоро ЗНО здасть", "Або недостатньо коштів і Київстар автоматично бере плату за день. Ти поповнюєш на весь пакет + з надлишком, а плату за пакет не беруть, а продовжують знімати додатково як плату за день, доки вже справді стає недостатньо коштів на пакет", "У мене так із київстаром, і з лайфом, і з водофоном. "Поповніть рахунок, за 3 дні буде оновлений тариф". Чому? Тому що ми вирішили підключити тариф послуг на 1 день, а потім списати все, що залишилося на рахунку, йди нах*й .

Скриншот коментарів. Фото: Twitter

Раніше ми повідомляли, що Lifecell розповів, як абоненти можуть заощадити на інтернеті: всього три простих кроки .

Також стало відомо, що Vodafone попередив клієнтів про важливі зміни: що буде з номерами, якими ви користувалися багато років .

Источник материала
Поделиться сюжетом